Gdzie kupić panel do radia sam.

Witam.

Jak w temacie. Patrzyłem na allegro i po ogłoszeniach. Gdzie mi poradzicie szukać panelu Pioneer KEH 8800. Ponoć nie da się naprawić wyświetlacza. Za wszelkie inf. będę wdzięczny.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Ponoć na każdej giełdzie elektronicznej... ale ja bym od tych zło... przepraszam, "handlarzy" nie kupował...

Zobacz jeszcze na ebay

Reply to
McPluto

Zaraz - przeciez paneli nie kradna, albo kradna mniej :-) To sprzedal byly wlasciciel radia :-)

J.

P.S. Byla jeszcze jedna wersja - PZU czy inni po kradziezy radia biora panel w dowod kradziezy. Jak im sie paneli uzbiera cale pudlo, to hurtem na przetarg :-)