panasonic polska jakie jaja?

czy do telewizorow plazmowych panasonic np 42thpv8p nie mozna podlaczac komputera przez hdmi ? bo wlasnie w serwisie facet mnie nastraszyl zebym sobie podlaczyl kino przez chinche..... a hdmi odpuscil. zglaszalem reklamacje hdmi mowilem ze ani komp ani kino nie daje obrazu a ten wyskoczyl z gemba ze komputera nie mozna podlaczac.... i jak tylko wysle telewizor to on na pewno wykryje usterke ze to wina komputera i mnie obciazy kosztami ?

Reply to
bartek

poproś o w/w wywody serwisanta na piśmie

Reply to
Darek

A to czasem nie chodzi o to HDCP czy inne dureństwa? (żeby nie oglądać filmów HD (pirackich, a nawet legalnie kupionych) jak sie nie ma odtwarzacza).

Mirek.

Reply to
Mirek

Przecież PC obsługuje HDCP. Nowe monitory LCD też obsługują HDCP.

Reply to
Dumak
Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Niektore LCD maja "Wejscie PC" (najczesciej D-SUB, czy jakos tak), ale chyba kazdy ma HDMI, czyli DVI tyle, ze HDMI dodatkowo moze przenosic dzwiek;

W swoim Panasonicu TX-32LE8P (model z dolnej polki :) mam 2 x HDMI:

- jedno jest wlasnie do zrodel bez dzwieku (np. do PC po DVI), dzwiek (stereo) idzie wtedy przez chinche

- drugie HDMI jest pelne (dzwiek musi isc po nim)

Tak czy siak nie udalo mi sie uzyskac jakiejs normalnej rozdzielczosci po HDMI, i nie widzialem roznicy miedzy HDMI a Component Y,Pb,Pr:

- albo to moj gf6600, albo kabelek, albo ten lcd jest jakis nieprzystosowany do zycia z komputerami :(

wlasnie dzwonilem ponownie do panasonic polska, facet mowi ze w instrukcji nie ma zapisu ze nie mozna podlaczyc telewizora do komputera poprzez hdmi ale skoro nie ma tekstu ze tez mozna tzn ze nie mozna.

jest zapis ze mozna polaczyc z urzadzeniami kompatybilnymi ale w tym wypadku na pewno nie jest to gf8600 gts.... co mam zrobic?

Reply to
bartek

lwh pisze:

No to sobie teraz wyobraź sytuację, w której ta Twoja kosiarka nie możę być podłączona do gniazdka sieci 230V (zakładając że kupiłeś elektryczną) chociaż ma odpowiednią wtyczkę, która do tego gniazdka pasuje. Złącze się zgadza i przeznaczenie złącza się zgadza, ale jednak nie wolno Ci podłączyć a dowiedzieć się o tym możesz jedynie dzwoniąc do serwisu, bo w instrukcji nie ma o tym ani słowa. Według Ciebie to sytuacja normalna a w instrukcji nikt o tym nie wspomniał bo nie jest przeznaczona dla idiotów?

PZDR Shaman

Reply to
shaman