pad zailacza ATX

Witam

padl mi zasilacz atx w komputerze , a przy okazji uszkodzil prwawdopodobnie moja nagrywarke AOpen CDRW2440. Czy da sie ja jakos reanimowac??? nie wykrywa jej bios.]

z zasilaczem chyba sobie poradze...

ppozdrawiam. Arko

Reply to
arkos

nagrywarki to nie koty, nie maja 7 zyc:)

tzn. kupisz nowy porzadny, np. chiefteca ?

Reply to
T.M.F.

zasilacz chyba sie da naprawic...

nagrywary szkoda... dalem 400 zeta ponad rok temu

Arko

Reply to
arkos

Friday, August 08, 2003, 3:45:43 PM,arkos nastuka³(³a):

a> zasilacz chyba sie da naprawic...

a> nagrywary szkoda... dalem 400 zeta ponad rok temu

Jak ci nagrywary szkoda to wywal ten zasilacz zanim zjara ci reszte komputera...

a> Arko

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

U¿ytkownik "arkos" napisa³ w wiadomo¶ci news:bh09iu$p57$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Mam w piwnicy p³ytê g³ówna 386DX. Ty wiesz, ile ja za ni± da³em jakie¶ 10 lat temu? ;-) A teraz nikt jej nawet za 10z³ nie chce :-(

Jarek P.