Zasilacz ATX sie nie wlacza...

Witam, nie jestem uzytkownikiem tej grupy, ale mam nadzieje ze mi pomozecie. Jak w temacie, zasilacz padl po podlaczeniu do plyty gl. kumpla, ktora tez zdechla. Nasteptnie podlaczam go do siebie i komp. nie chce sie wlaczyc... Sam zasilacz tez nie stratuje (zw. zielonego przewodu do czarnego) jedyne co sie dzieje to "drgniecie wiatraczka" w zasilaczu tak samo jest przy wlaczaniu kompa (wiatrak na procku). Po zwarciu przewodu zielonego z czarnym, widac lekkie, chwilowe przyciemnienie zarowki w instalacji domowej (jak przy wlaczaniu jakiegos mocnego odbiornika typu piekarnik :-P) ). Sprawdzilem bezpiecznik - ok, na plytce nie widze zadnych okopcen , przepalen. Nie posiadam miernika, sprawdzac moge tylko zaroweczka :-D Ale gdyby ktos polecil cos zmierzyc to sie postaram zalatwic miernik. Jak myslicie, ile moze kosztowac naprawa, czy tez bardziej oplacalny bedzie zakup nowego (np. na allegro jakis pro-v za 29zl cena zapewne taka jak i jakosc :-( lub codegen za ok 30-40) ? Bardzo prosze o pomoc! Pozdrawiam,

--
Piotrek Buhne
Reply to

Piotrek Buhne napisal nam:

zabojcy powinni lezec i wachac kwiatki od spodu... :)

Fortona sobie kup (na allegro mozna dostac nowki) albo fortona nowke pod nazwa modecome - 100zl. Za 30zl to zasilacz dziala do czasu :)

Naprawa na pewno sie nie oplaca imho.

Reply to
Krzys-iek

Użytkownik Cris napisał:

[ciach]

a co to, BOFH ? :))))

- on tam radzil userom wlacz-wylacz-wlacz-wylacz-wlacz-wylacz-[...]-wlacz-BUM

:))))

eL eS

Reply to
Łukasz Sokół

Użytkownik SP9LWH napisał:

Niewykluczone ,że padła dioda na 12V lub 5V. Wtedy jest taki objaw. Naprawa we własnym zakresie do 10 PLN. No i przy okazji warto wymienić elektrolity po stronie pierwotnej Pozdrawiam Przemo

Reply to
Przemcio