[OT] Mam syna!!

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com Marcin E Hamerla napisal(a):

I tak to, niestety, jest! Do niedawna starsza przesiadywała ze mną w garażu, bawiąc się jakimś złomem (stare stacje dysków i takie tam), a teraz to już przed lustrem, sukienki, kokardki, a _nasze_ hobby poszło w kąt ;-))

Teraz młodsza mi klucze wyciąga i śrubokręty we wszystko wsadza.

Zadanie minimum, to tak nauczyć, żeby dziewczyn w sklepie nie oszukali i żeby do przysłowiowego wkręcania żarówki chłopa im nie trzeba było :-)

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Marcin Stanisz napisal(a):

No to ja sie pochwale, ze w tym roku wspolnie zlozylismy model rakiety, ktory nastepnie wystrzeliwalismy na lace pod Kampinosem. Ale, prawde powiedziawszy, nie wiem dla kogo byla to wieksza radocha: dla mnie czy dla corki.

;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla
Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisal(a):

Ja corce oddalem w pewnym momencie jeden miernik na wlasnosc ;--), ale oczywiscie zapomniala o nim po jakims czasie....

Reply to
Marcin E. Hamerla

W artykule snipped-for-privacy@news.home.net.pl> Marek Dzwonnik napisal(a):

:-)) Też tak mam. I "Tata, cemu to tak mruga?" Jedne z najlepszych chwil w życiu.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Fri, 10 Oct 2003 11:09:19 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ciesz sie ze nie zmierzyla pradu w gniazdku ... :-)

Reply to
BLE_Maciek
Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisal(a):

Ja kiedys corce, miala ze dwa lata, pozwalalem pykac w klawisze kompa przy pustym pulpicie lub w okienku notatnika. Do momentu gdy skasowala cos czego nie moglem odzyskac. Nie wiem nawet jak tego dokonala. ;--)

Reply to
Marcin E. Hamerla
Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisal(a):

Jednak nie takie proste - mialem NU zainstalowane.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Fri, 10 Oct 2003 12:11:43 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marek Dzwonnik" snipped-for-privacy@message.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jak masz wylaczony kosz to samo <delete> wystarczy :-) Pamietam jak mialem kilka latek i bylem u wujka a on mial jakies stare PC z Windowsem 3.x Wlaczyl mi szachy i poszedl gdzies sobie, wykonalem chyba jakis niedozwolony ruch i wyskoczyl jakis MessageBox ktorego oczywiscie nie rozumialem. Bardzo sie przestraszylem ze cos zepsulem i ucieklem do drugiego pokoju :-))

Reply to
BLE_Maciek