[OT] jest interes do zrobienia...przetwarzanie obrazow

Hej grupowicze,

przycisło mnie, bo z Polsce znaleźli się nareszcie klienci ;-)

poszukujemy ludzi (a właściwie muszą być to firmy, ale z jednoosobowymi firmami też problemu nie mamy), znających się na przetwarzaniu obrazów do produkcji gotowych urządzeń względnie implementacji programów wykorzystujących hardware firmy SICK-IVP (do wglądu na stronie

Ponieważ tutaj ważny jest dość bliski kontakt z klientem, obsługa z tej strony Odry jest trochę niewygodna.

Detale do omówienia na adres prywatny, by tu grupy nie zaśmiecać: wk maupa chronos-vision kropa de

jutro mnie w robocie nie ma, ale w czwartek jestem do dyspozycji

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok