[OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem

Z tym nie będzie problemu.

Zamiarem moim jest to, żeby raz kupić i na długo starczyło.

Reply to
HF5BS

Dlaczego po angielsku, skoro jest polska wersja?

Tak, widziałem i przez jakiś czas używałem. Dość mocno zasobożerny i nie wytrzymuje dużego obciążenia wiadomościami, A ja tak potrzebuję, bo doprzeciętnego, codziennego użytku jest bardzo dobry ale to nie ja... Tylko, że ja o serwer pytałem, czytnikami zajmę się później.

Reply to
HF5BS

To później, jak serwer znajdę.

Reply to
HF5BS

Zobaczę, jak tylko doprowadzę system z duzego laptopa do porządku. O ile mi Pingusia wstawić nie odmówi.

Reply to
HF5BS

W dniu 2019-05-03 o 19:25, heby pisze:

Atman ruszył !!!!!! Dzwoniłem do nich kilka dni temu i potwierdzili że pracują nad rozwiązaniem jakiegoś poroblemu, więc to nie zaplanowana likwidacja serwera.

Reply to
Roman Rogóż

Roman Rogóż snipped-for-privacy@szpitaljp2.krakow.pl> napisał(a):

Bo zaplanowana likwidacja nastapi 30 czerwca. Nie ma co się cieszyć że ruszył, tylko trzeba szukać innego serwera.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

W dniu 2019-05-08 o 16:53, Budyń pisze:

"zdecydowaliśmy" i "zespół" sugeruje, że było ich co najmniej dwóch.

Adamie Wysocki, ilu was jest ? ;)

Reply to
viktorius

Formalna notka na pl.internet.komunikaty i pl.news.admin:Szanowni Państwo,

===8<=== informujemy, że w związku z bardzo niską popularnością usługi USENET zdecydowaliśmy o wyłączeniu serwerów news.atman.pl. Serwery zostaną wyłączone z dniem 30.06.2019. Dziękujemy za korzystanie z naszych serwerów.

W dniu czwartek, 9 maja 2019 10:53:44 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

Albo z google korzystać

Reply to
Kris

Nie... to z jakiegoś powodu wyłącza mózg.

Reply to
Queequeg

No to d..a faktycznie trzeba poszukać alternatywy. A na infolinii po dłuższej przerwie (konsultacje) udzelili mi informacji, że to tylko awaria i zostanie naprawiana.

Jednak zwijają :(

Reply to
Roman Rogóż

Osoba podpisana jako Roman Rogóż snipped-for-privacy@szpitaljp2.krakow.pl>

w artykule <news:qb15g4$m0s$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl> pisze:

Bo to była zaplanowana awaria, która miała na celu sprawdzenie, ile osób ją zauważy.

Reply to
Andrzej P. Wozniak

Raczej wszystko działało i nikt nie kojarzył, że w ogóle mają taką usługę, aż nagle przestało i zaczęli się zastanawiać, do czego jest im właściwie potrzebna.

Reply to
Queequeg

W dniu 2019-05-09 o 23:35, Queequeg pisze:

Sądzisz, że nie mieli pytań o niektórych użytkowników?

Reply to
t-1

Abuse? Wątpię.

Reply to
Queequeg

HF5BS pisze tak:

:)

Reply to
PiteR

Jeśli mnie widać to news.aioe.org działa.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Na chmurce widać, z ICM przyszło.

Reply to
Queequeg

Na Eternal September też widać.

Reply to
mrvtktjv

Nie wiem jak reszta, ale u mnie świruje - raz działa raz nie

Reply to
Waldek