[OT] co ciagnie duzo pradu?

Wed, 9 Mar 2005 16:54:36 +0100, Alti snipped-for-privacy@tu.adresu.pl> napisał(a):

Pobieraja nie wiem :) a oddają ok 10A (te do aut) i >10A do TIRów:)

(chyba że kolega zastosuje takie cudo do zapalania auta...:) tam prądy rzędu 0,5kA:) ale nie wiem czy to może pracowac długo...)

)

Skad kolega wezmie grafitowe elektrody?

Ja tez tak robilem... co powstalo to do atmosfery;)

Nie wiem jak z gęstością ale 15A płyneło przez wode z solą...;) (jedna elektroda zasilacz -obudowa druga - nagrzewnica....)

Pozdro;)

Reply to
Kurcik

Mozna wyklej soli dodac, ale wtedy wydziela sie dodatkowo chlor. A co do ogrzewania i parowania... Jak wyparuje odpowiednio duzo to przestanie calosc po prostu dzialac. Grzalki z dwu zyletek,zapalek i kawalka przewodu nie robiles ? A co elektrod weglowych to ja je bralem ze starych baterii :) Dziecieciem bedac robilem rozne dziwne rzeczy lacznie z akumulatorami wodorowymi.

Reply to
Adas

Dokladnie :) I cos co zbudowalem dzialalo :)

Reply to
Adas

"It doesn't have to be like this. All We need to do is make sure that we keep talking" :-)

Reply to
badworm

Grzyb Altiego ucieszy :-(

Alti, a umowe przeczytales ? Bo w polskim prawie za spalanie, wysadzenie itp zniszczenie mieszkania odpowiada wynajmujacy[sublokator] :-)