Troche OT - ikonki

Szukam fajnych ikonek, dobrze rozroznialnych w widoku listy plikow windowsa dla plikow uzywanych przy pisaniu w C a wiec .c .h .o .asm. Moze macie jakis swoje sprawdzone zestawy.

Reply to
Marcin Gala

Dnia Wed, 31 Oct 2007 12:15:51 +0100, Marcin Gala napisał(a):

Poszukaj na ElPortalu(stronie EdW) - był tam swego czasu opis podmiany ikon wraz z ich zestawem, dla plików H, C, ELF, PNPROJ, BIN i innych.

Reply to
badworm

"Marcin Gala" fg9pho$c46$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

A nie łatwiej zrobić samemu? W razie czego -- mogę nauczyć.

Mogę też podać przepis ;) na gigabajty ikon, ale to zabawa niebezpieczna -- wciąga niczym ciąg alkoholowy alkoholika. ;)

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

No wlasnie "byl". I znikl. Albo ja slepy jestem i znalezc nie moge.

Reply to
Marcin Gala

Podaj. Raz kozie... Najwyzej pojde na odwyk:) Albo sie do AI zapisze (Anonimowych Ikonoholikow) :) A poza tym nic nie wciaga bardziej jak chodzenie po bagnach:)

Reply to
Marcin Gala

"Marcin Gala" fgf0r6$pmp$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

A kto mówi, że to bagna? To przepiękne ikony. :) Jeśli chcesz ikon, to zaopatrz się w parsery. :) (w programy do parsowania stron WWW) Polecam HTTrack Website Copier. :) Adresy ikonek podam za jakiś czas, bo teraz mi tego czasu trochę brakuje. :)

Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski
Reply to
Eneuel Leszek Ciszewski

Dnia Fri, 02 Nov 2007 12:12:16 +0100, Marcin Gala napisał(a):

Od autora tego artykułu dostałem to:

badworm

"Marcin Gala" fgf0r6$pmp$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl

Na przykład to:

Jak ja (wzorem maniaków ikonowych) poszukiwałem ;) ikon? Ano brałem jakąś ikonę i szukałem jej w przeglądarce. Wcześniej czy później napotykałem na stronę (w czystym tekście) z linkami do stron z ikonami. I od jednj ikony przechodziłem dalej -- na jednej stronie z tą akurat ikoną była cała masa innych stron z różnymi ikonami, w tym i z tą akurat...

Poszukaj na przykład tego 'BricoPacks', a znajdziesz to

czy to
a pod '"Pack Files" ico' masz na przykład to

Wcześniej czy późnij trafisz na tekstowe strony z całymi masami linków. Ściągnięcie zawartości jednej takiej strony (na stronie są linki, które wrzucasz do programu parsującego -- program ściąga strony :) z podanych linków, zaś na tych stronach są zipowane ikony i adresy podobnych stron z masą linków) może zająć kilka dni i kilka gigabajtów. Ile potrzeba na przeglądanie takich ikon? Nie wiem. Co zrobić, by pościągać więcej tych stron (tekstowych, z samymi linkami, masą linków) tego tym bardziej nie wiem. :) Część ikon jest płatnych, część za free. :)

Nie mogę odnaleźć spisu takich linków, bo od dawna tym nie bawiłem się. Ale zawierają one po prostu dziesiątki adresów typu

adres po adresie. :) Oczywiście nie każdy z tych adresów jest aktualny, ale nawet jeśli tylko co trzeci, to i tak jest tego straszliwie dużo, a stron z takimi spisami linków też jest cała masa.

-=-

Idąc dalej na chybił trafił: 'McBoomBooms_Yellow' i link

Tu masz zzipowane PNG, które jednak mają rozszerzenia INFO. (tylko rozszerzenia, ale to PNG, a z PNG do ICO niedaleko)

-=-

W ogóle możesz zbudować jakikolwiek plik BMP i zmienić mu rozszerzenie na ICO. Nie będzie to ICO z prawdziwego zdarzenia, ale będzie pełnił funkcje ICO co najmniej przyzwoicie. Możesz z tego (czy z czegoś innego) też zrobić prawdziwy plik ICO za pomocą przeglądarki na przykład -- niemal jednym kliknięciem.

Reply to
Eneuel Leszek

<- gdziestam lezy cala bibloteka kilka tys. ico i bmp....

Reply to
Saper/nolin11