oscyloskop

Powitanko,

Wymagania: pasmo 500MHz z jakims sensownym probkowaniem i 4 kanaly. Jak by jeszcze byla sensowna pamiec probek tak np. z 1 M. Czy Agilent jeszcze robi oscyloskopy? Bo sa oferty "nowe", ale sama firma sie nie przyznaje, ino sprzet laboratoryjny (medyczny). Budzet w okolicach 20kzl. Nigdy wiecej Insteka. Na placu boju pozostaje Hameg 3054, ktory ma mizerna rozdzielczosc LCD. Zewnetrzny nie rozwiazuje problemu, bo ma... te sama rozdzielczosc. Jest jeszcze

takim czyms na USB warto sobie zawracac glowice? Tek... ehh, nawet na pomarzenie za drogi:-(

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

Witam,

teraz już

Pozdrawiam

Reply to
Tomotron

W dniu 2015-06-26 o 19:00, Pawel O'Pajak pisze:

Trochę się spóźniłeś

janusz_k

Właśnie chciałem Tek-a zaproponować. Dokładnie MDO3014.

Co prawda po zakupie ma pasmo tylko 100MHz... ale:

  1. Można upgradować pasmo już po zakupie od startowych 100MHz do 1GHz
  2. Posiada prawdziwy analizator widma 9kHz - 3GHz
  3. Posiada generator funkcyjny z bajerami ( np to co zmierzysz oscyloskopem, możesz wypuścić z generatora ) też do odblokowania później.
  4. 10Mpts na wszystkich kanałach

Właśnie sobie taki zamówiłem :) Dla mnie zaletą kupowania w farnell jest 0 VAT. Zatem za 13825PLN masz sprzęt który można rozbudować do 1GHz.

Kosztuje to trochę, ale zawsze wolałem 1 kanałowgo Agilenta,Tektronixa itp niż jakieś wschodnie g... które może mierzy a może nie mierzy a może morze... ale za to z wszelkimi bajerami.

Pzdr.

Adam

Reply to
Adam Górski

No i jak, zdecydowałeś może? Ciekaw jestem, co wybierzesz.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek.N.

W dniu piątek, 26 czerwca 2015 19:00:44 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

Panowie,

Dzień dobry. Witam. To mój pierwszy post.

Jeśli jeszcze zastanawiacie się nad wyborem to mam na sprzedaż w pełni działające modele Tektronixa

-TDS5104 z opcją 2M - Windows 2000

-TDS7104 z opcją 4M - Windows 7

Cena za TDS5104 to 20.000 żł a za TDS7104 30.000 zł brutto.

Można obejrzeć w Warszawie. Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu, Mykeil

Reply to
misiekagh