OrCad Capture 9

Pierwsze slysze. Instalki w rarze, do plytkarni w rarze, wszedzie w rarze... Ni cholery mi ten ZIP nic nie mowi - nic w nim nie dostaje.

Oczywiscie nie mowie o .gz linuxowym - ale tamci 'fachmani' pewnie zrobiliby takie same oczy jak na rara.

Dobra - definitywnie EOT.

Reply to
jerry1111

Dobra, dobra!! Ale _tylko_ w cytowanym przeze mnie fragmencie

:-)

Reply to
jerry1111

Jak to bylo -

? :-)

HP i chyba wszystkie inne drukarkowe.

Pszemol napisal(a):

Kasa przewalona w Enronie i w innych aferach byla mniejsza niz polski rynek kradzionego softu?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Tam sa ludzie tak uczciwi, ze sie nie spodziewaja takiego zlodziejstwa, stad tak duzo mozna bylo ukrasc ? :-)

To nie jest kilka osob - to kilka osob z zarzadu Enronu, sporo w Andersenie, jeszcze wiecej w Enronie na nizszym szczeblu - zdawali sobie sprawe i nie powiadomili kogo trzeba. A takich Enronow sa .. dziesiatki, setki ? Kreatywna ksiegowsc stala sie modna ..

Procent "osobowy" czy "kwotowy"?? Bo ten drugi to wiesz... tam wiecej "kreowali" niz paczka fajek :-)

Reply to
jerry1111

artur(m) napisal(a):

Nie chce Cie martwic, ale wychodzi na to, ze jestes nie tylko zlodziejem (kazdy Polak mieszkajacy w PL to zlodziej), ale rowniez klamczuchem (zaprzeczasz, iz jestes zlodziejem). Z logika nie wygrasz.

Reply to
Marcin E. Hamerla
100 pkt, :-)

Milego weekendu __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

On Behalf Of Marcin E. Hamerla

A moja niechęć do złodzieji wynika, nie z mojej uczciwości, lecz z awersji do konkurencji. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel