OrCad Capture 9

Pojdziesz za mnie do sadu? Bo inaczej tej sprawy nie da sie rozwiazac, niestety.

Duzo.

Czekaj - 3 dni pracy programisty to 2k$ ? Znaczy miesiac to 20k$ ? Czyli firma zatrudniajaca np: 5 programistow, jak nie ma 100k$ przychodu na miesiac to ma strate?? Chyba czegos nie rozumiem.

Nie - jak nie dziala, to prosze zabierac swoje zabawki i oddac moje pieniadze.

Nie - ten program, co go Polacy poprawili mial dzialac. Bez szemrania wsiedli w samochod i przyjechali. I to mi sie bardzo podoba... zreszta im to potem zaprocentowalo.

Reply to
jerry1111

A dlaczego nie kwalifikuje sie jako emergency? Albo inaczej - jaki blad bedzie emergency? Jak mi w ogole kompilator sie nie wlaczy?? Poza tym ja nie chcialem tego poprawiania w trybie emergency... no ale czekam juz 3 lata :-)

Ja im czy oni dla mnie? Jak ktos do mnie wysle cos w zipie - nie ma problemu... przeczytamy. Ale jak ja do kogos wysle jako rar - to jest problem. To powiedz kto komu zycie utrudnia?

Reply to
jerry1111

Czasem wystarczy list od adwokata, wizyta w Fed Kons itd.

Programista dobry kosztuje ~100k$ rocznie. Ile to dziennie przelicz sam, pamietajac ze rok ma 11 miesiecy, a tydzien 5 dni pracy. Dorzuc koszty hotelu, samolotu, opoznien ...

Jak zatrudnia takich po 100k$ ... to tak wychodzi ..

Przelac pieniadze to jeden koszt, a odebrac zabawki to drugi, zupelnie nieusprawiedliwiony :-)

No widzisz - oni po prostu jeszcze nie zarabiali po 100k$ rocznie :-) Ale jak porownasz ich zarobki z dochodami Gatesa, to przyznasz kto ma racje :-)

Czyli nie zaprzeczasz ze to niewykluczone :-)

Teraz nie, ale kiedys to potrafilo kosztowac pare tys $ sztuka :-)

Jeszcze wez pod uwage ze miedzy pensja a kosztem pracownika jest pewna roznica. W US ponoc mala ..

Bardziej o podejscie chodzi. Nie poprawiamy bledu bo klient za 500$ narzeka. Piszemy nowa wersje, klientowi mozemy zwrocic te glupie 500$ i jeszcze zaproponowac beta testowanie nowej :-)

Gates w zasadzie byl :-)

On Wed, 21 Jan 2004 10:49:14 -0600, "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com wrote: [.....]

Ja słyszałem, pan słyszał, pani słyszła... Wielu słyszało. Chociaż pewnie nie tak wielu jak w przypadku zipa.

Gdybym był autorem RAR-a lub WinZipa te pewnie martwiłbym się o wynik tej walki. Ale ponieważ nie jestem, więc się nie martwię - bardziej interesują mnie możliwości danego softu.

E tam. Jak sie przyjmie taki standad to są.

Bazy danych central telefonicznych. Tzn. nie chodzi o billing, ale o bazę opisującą konfigurację centrali - wyposażenie (tj. lista zainstalowanych Control Elementów aka modułów aka płyt), rutnig, drzewa prefiksów, "capabilities" abonentów, itp.

Bo robi to ktoś inny. A instalator w tym czasie robi rundkę po różnych obiektach klienta i ściąga bekapy.

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

On Wed, 21 Jan 2004 11:24:36 -0600, "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com wrote: [.....]

O, to nawet się zgadzamy. Czyżbyś również był "mężczyzną po przejściach"? ;-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

Taaa?? A ile czasu moze lezec zwykla dobej jakkosci tasma magnetyczna? Uwierz mi - duuuzo wiecej niz 5 lat :-)

Reply to
jerry1111

Nie Pszemol - oni mi urtudniaja zycie dokladnie w takim samym stopniu jak ja dla nich. Bo inaczej to wychodzi logika Kalego...

Reply to
jerry1111

Cholera... UWAGA!!!! Przyznaje dla Pszemola racje

:-)

Poza tym moje zdanie jest takie, ze programista zarabiajacy 100k$ rocznie, to dostaje 50k$ za prace, a drugie 50 za to, zeby nie zapominal kto mu placi kase - i trzymal sie daleko od konkurencji i innych "ciekawskich".

Reply to
jerry1111

Eee tam - myslisz ze to my wymyslilismy piractwo komputerowe, kopiowanie czego sie da itp ? A BSA to niby czemu tam powstala ?

Sugerowalbym ze raczej jestej 0.4Pszemola :-)

A wiesz ile moze kosztowac blad programisty ktory oprogramowuje bankomaty ? :-)

Z jaka pewnoscia ?

Bo owszem, generalnie moze, ale gdzie Ty ja za 10 lat odtworzysz ?

Bo fajnie, tasme mamy, ale czytnik sie zakurzyl. Czytnik trzeba podlaczyc do .... karty specjanej, uff, mamy w szufladzie. Ale karta jest ISA :-(. Kupujemy komputer z ISA .. nie ma drivera. Znajdujemy dyskietki .. ops, win 3.11. Na szczescie nie wyrzucilismy jeszcze dyskietek z windowsem ... shit, 5.25". [nieco wybiegam w przyszlosc ... shit, nasz komputer nie ma napedu dyskietki]. Pokonalismy, instalujemy .. shit, nie dziala na tym komputerze. Idziemy na zlomowisko - uf, jest komputer z ubieglego wieku. podlaczamy ... elektrolity wybuchly. Naprawiamy ... ha - klawiatura ma inna wtyczke, a myszka musi byc serial. No dobra, odpalilismy, dane odczytane na twardziela. [teraz bede ciut przesadzal] wyciagamy twardziela ... shit, on jest ST506, jak go podlaczyc pod SATA ? Kupujemy ethernet ... ale w sklepie ISA nie maja. Idziemy na zlom, jest karta, kochana. 10Mbps BNC/AUI, auc... Serialem .. ale nasz nowy system z seriali ma tylko USB.

Pozostaje zakupic kamere, posypac tasme tonerem i napisac program do odczytu danych :-)

:-))) Dobre...

A jaki to toner jest magnetycznie aktywny?

Reply to
Pszemol