rejestrator temperatury

Poszukuje tanigo termometru który potrafiłby przez port szeregowy/usb komunikowac sie z kompem i zapisywać wyniki pomiarów temperatury w zadanych odstępach czasu /taki termograf/ . Pomiar w zakresie 20-35 stopni z dokładnością 0,5 stopnia. Ma ktos jakies namiary ?

Reply to
Marek
Marek Dzwonnik

Halo, in news:cdlscf$kpv$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl, Marek hat geschrieben:

Najwygodniejsze rozwiązanie to chyba układ DS1821G. Na Elektrodzie jest więcej informacji na ten temat:

Najlepsze jest to, że nie trzeba mieć włączonego komputera żeby rejestrować pomiary.

Niestety układ jest podobno praktycznie niedostępny w Polsce:-(

Reply to
Pafnucy

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 21 lipca 2004 (15:52:52) można przeczytać:

M> Poszukuje tanigo termometru który potrafiłby przez port szeregowy/usb M> komunikowac sie z kompem i zapisywać wyniki pomiarów temperatury w zadanych M> odstępach czasu /taki termograf/ . Pomiar w zakresie 20-35 stopni z M> dokładnością 0,5 stopnia. Ma ktos jakies namiary ?

Zobacz artykuł w Elektronice dla Wszystkich 4/2004. Tytuł "Rejestrator temperatury". Może spełni Twoje wymagania?

Reply to
rc72

Halo, in news: snipped-for-privacy@pafnucy.jest.ok, Pafnucy hat geschrieben:

Sorry, zrobiłem literówkę. Prawidłowe oznaczenie to DS1921G.

Reply to
Pafnucy

Halo, in news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl, Pszemol hat geschrieben:

Literówka. DS1921G.

Układ, o który mi chodziło też ma niestety dokładność 1 stopień.

Reply to
Pafnucy

Fri, 23 Jul 2004 13:51:18 +0200, na pl.misc.elektronika, Tomasz napisał(a):

Ja się dołączam do prośby....

Reply to
Marek