Opakowania

Witam,

W co pakujecie urzadzenia?

A teraz dokladniej ;--): produkowany przeze mnie sprzet pakuje w kartony, ktore robie na zamowienie oraz w gabki o grubosci 5cm, ktore znajduja sie miedzy urzadzeniem, a kartonem. Gabki robia za amortyzacje. No i z tymi gabkami mam problem. Na razie kupuje gabki w pobliskiej Catoramie, ktore nastepnie tniemy na wymiar. Raz, ze ciecie jest klopotliwe i nie zawsze idealnie wychodzi, a dwa, ze te gabki sa takie sobie. Kilkakrotnie szukalem wytworcy gabek / pianek / whatever, ktory by mi zrobic cos takiego na zamowienie. Skutek byl zaden. Znacie jakiegos takiego wytworce?

Reply to
Marcin E. Hamerla

Uzytkownik "Marcin E. Hamerla" snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

| Kilkakrotnie szukalem wytworcy gabek / pianek / whatever, | ktory by mi zrobic cos takiego na zamowienie.

Zobacz na : alt.pl.kompanie.dzieci

Reply to
Topman

On Behalf Of Marcin E. Hamerla

A scinki styropianu moga byc? Czasami biore od znajomego uszkodzone ksztaltki i tne drutem oporowym na kawalki. Robia wtedy za chrupki ;-)

pzdr Artur

PS Cos nie moglem utrafic z kontem i dwa razy poszlo z admin. Sorki.

Reply to
ziel

ziel napisal(a):

Drutem oporowym? A co to jest? Znaczy bierzesz jakis tam drucik oporowy, puszczasz prad i tniesz? ;--). A czy powierzchnia cieta wyglada "profesjonalnie"?

Nicziewo, nicziewo, jak powiedzial ruski po usunieciu mozgu.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Ireneusz Niemczyk napisal(a):

Jesli mozesz, to rzuc numerem tefonu na priva.

Nie, to jest Ok. Moje byle biale i niestety, cholerstwo, zolklo. To dodatkowy powod dla ktorego chce z nich zrezygnowac.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Dla jednego z moich klientów robiłem piłę do cięcia gąbek (dużą...2.5m x

3m stół- konfekcjonują z blokow 2.5m^3), więc jeżeli chcesz, to mogę zapytać o możliwości. Powiedz mi tylko ile i jakie, chyba ze wolisz samemu porozmawiac.

__ Pzd, Irek.N. ps. gabki są barwione, ale to chyba Tobie nie przeszkadza.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Jak dobrze prowadzisz to niczego sobie :-)

__ Pzd, Irek.N. ps. chrupki to za malo, trzeba jeszcze opakowanie zeby sie nie wlaziły w szczeliny i nie rozsuwaly sie pod urzadzeniam.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

On Behalf Of Marcin E. Hamerla

Drut z pradem. Powierzchnia wyglada na profesjonalnie cieta drutem oporowym ;-) Dla podniesienia estetyki mozna kupic rekawy foliowe i w nie sypac scinki. No i zaczyna robic sie zabawa. To lepiej pisz do Irka :-)

:-)

pzdr Artur

Reply to
ziel
Reply to
Leszek Wieczoerk

A moze zamiast gabki folia babelkowa? Producent np: Erg- Bierun

Fish at work

He, he, a ja wlasnie koncze maszyne do ciecia styropianu sterowana z komputera - numeryczna znaczy;) (stad moje pytania o krokowce i sterowanie swego czasu). Wymiary to ok. 1,5m dlugosci, szerokosc nieograniczona (w miare rozsadku) i wysokosc tez kolo 1,5m. Mam juz cala mechanike, ciagle czekam na sterowniki z Allegro. Bedzie mozliwosc "drukowania" w styropianie z AutoCada.

Reply to
T.M.F.

U nas urzadzenia niektore przychodzily opakowane w cos podobnego twardoscia do styropianu, ale to wygladalo jak spieniony polietylen? W nim sa taki dosyc duze (2-3mm) oczka powietrza. Wyglada super, sprawuje sie jeszcze lepiej, potniesz latwo np. drutem oporowym i latwo to sie klei w wieksze konstrukcje. Pewnie u producentow polietylenu sie dowiesz wiecej i jak to sie nazywa :)

Reply to
T.M.F.

Zobacz tu, mają fajne opakowania, folie i gąbki antyelektrostatyczne:

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz
5 Jan 2004 11:57:22 +0100 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A uzywanie styropianu nie grozi wystapieniem ESD ?

Reply to
BLE_Maciek