Obudowa do urzadzenia mobilnego z komora na baterie 2 x AAA

Cześć,

Poszukuję producenta obudów który byłby w stanie zaoferować obudowę do małego urządzenia mobilnego - odbiornik RF. Szukałem już w ofertach LC Elektronik, Bopla Maszczyk itp

Czego szukam :

- Małej obudowy z przedziałem na łatwo wymienialne baterie 2 x AA lub AAA. Rozmiar max 100 x 50 mm lub coś koło tego.

- Estetycznej ( kolorowej najlepiej )

- z możliwością dodania 3 przycisków ,leda i słuchawek

- dowolne tworzywo sztuczne ( nie metalowa )

- miejsce na PCB w okolicach 40 x 30 mm

- obudowa do noszenia przez użytkownika ( najlepiej ze smyczą )

Wszystko co znajduje w temacie obudów mobilnych z bateriami to w najlepszym przypadku obudowy wielkości "pół ręki".

Jakaś normalnie czarna rozpacz.

Np :

1)

No ale żeby zmienić baterie to trzeba rozkręcić. Większa ma klapkę na baterie, ale to już 168 mm wysokości.

2)

Tutaj znowu minimalny rozmiar to 115 x 69 mm + ewentualnie silikonowa guma - żeby było ładnie.

Tylko kto to w ręku utrzyma jak to wielkość ma jak krótkofalówka z "007 Zgłoś się "

3) Idealne byłoby coś takiego :
Ale nie ma miejsca na baterie.

Czy ktoś może polecić producenta który ma w ofercie jakieś ładne , małe obudowy które da się dostosować do opisanej aplikacji ?

Pozdrawiam

Adam Górski

Reply to
Adam Górski

Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> napisał w wiadomości news:552664c0$0$15678$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Kradex - obudowy z miejscem na baterie.

W sklepie mają tylko czarne i białe.

Reply to
yabba

Tu zerknij:

2m
Reply to
2m

W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 13:38:41 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:

============

Ich produkty kupisz w digikey. Ja biorę od nich obudowy desktop. Jakość bez zarzutu.

Reply to
stchebel

Dziękuje wszystkim za pomoc

Adam

Reply to
Adam Górski

W dniu 2015-04-09 o 13:38, Adam Górski pisze:

hej A nie lepiej włożyć 1 aku 3,3 - 3,7V i dorobić gniazdu np USB? nie widziałem dobrych obudów z trwałymi klapkami na baterie.

Reply to
Jawi

Nie , nie lepiej. Nie ma czasu na ładowanie. Czasu jest tylko na wyjęcie baterii i założenie nowych. Drugim problemem jest ilość urządzeń i wiedza użytkowników. Poza tym tak jest taniej.

Adam

Reply to
Adam Górski

W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 18:20:20 UTC+2 użytkownik Adam Górski napisał:

Aha, jak ich ładnie poprosisz, uzasadnisz, to sampla przyślą za friko. Ja dostałem.

Reply to
stchebel