obecność

Cześć Kasiu!!!

Gdzieś mi się zapodziała karta, więc znowu nie mogę się "odmeldować".

Reply to
Krzysztof Piecuch

Krzysztof Piecuch napisał(a):

Pomyłka oczywiście ;-)

Reply to
Krzysztof Piecuch

W jaki sposób dochodzi do takich pomyłek? Przecież pisząc maila do kogoś trzeba wpisać adres...

No i czemu się tych postów nie kasuje :/

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Krzysztof Piecuch napisał(a):

Istnieje taka funkcja jak "skasuj wiadomość". Pozdrowienia dla Kasi.

A. Grodecki

"Wszystkie zwierzęta sa równe. Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."

Reply to
A.Grodecki

Jak klikniesz w outlooku na 'Nowe' kiedy oglądasz grupę to Ci od razu wpisuje nadawce pl.misc.elektronika na przykład. Czasem człowiek zapomni o nadawcy jak zaczyna od pisania wiadomości.

A jak się usuwa te posty?

ODBIORCE oczywiście a nie nadawcę

Michał T napisał(a):

No właśnie? Jak skasować post z listy dyskusyjnej? Thunderbird jak widać też automatycznie wstawia adres grupy ;-)

Reply to
Krzysztof Piecuch

Normalnie. Kazdy czytnik to ma. Thunderbird pewnie tak jak Mozilla: prawy guzik na poście -> "Cancel Message".

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Pierwszy odruch bezwarunkowy: 'guzik' Delete ;)

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

mniejsza o szczegoly, co z karta, znalazla sie ?? czy Kasia jakos pomogla ??

:)))

Tomek

Reply to
tomm

Kasie sa fajne... :D

Reply to
PAndy

ale delete IMHO nie usuwa z serwera, lecz tylko z czytnika...

Reply to
Greg

tomm napisał(a):

Niestety NIE ;-(

Reply to
Krzysztof Piecuch

Greg napisał(a):

No nie wiem jak to jest z usuwaniem z serwera, dałem "Wycofaj wiadomość" i tej swojej nieszczęsnej pierwszej wiadomości faktycznie nie widzę.

Reply to
Krzysztof Piecuch

Ja tam widzę....

Usuwa, DEL jest skrótem do 'Cancel Message' (mówie o TB).

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Użytkownik "A.Grodecki" snipped-for-privacy@adresu.com napisał w wiadomości news:e2knfv$t33$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Tylko niektóre serwery akceptują kasowanie Na wielu nie będzie skasowana i będzie widoczna Jak skasować wiadomość z

,
, itp. ?