NTG. Exell pauzę zamienić na przecinki.

Sorry że NTG ale wydaje mi się, ale z doświadczenia wiem że jest tu dużo "tęgich głów". Czy ktoś umie przekonwertować w Exelu datę z:

1959-07-15 na 04/18/1994

(zamienić pauzę na ukośnik). Oczywiście arkusz liczy parę tysięcy wierszy ......

Reply to
Endriu

U?ytkownik "Endriu" snipped-for-privacy@interia.pl napisa? w wiadomo?ci news:i6gbr2$uis$ snipped-for-privacy@usenet.news.interia.pl...

Inaczej mówi??: ?le robie ale w dupie to mam bo tak mi pasuje

Ja umiem. Zale?y czy masz to jako tekst czy jako date. W pierwszy przypadku wystarczy lewy,prawy,fragment.tekstu i & a w drugim po prostu niestandardowe formatowanie daty (a mo?e i standardowe by si? znalaz?o).

Reply to
bagno

Wielkie dzięki :)

Reply to