[NTG] ale kto pomorze?

kto sprzeda mi 2x LM317, mostek 2A i potencjometr 4,7k za jakąś rozsądną cenę bo do najbiższego sklepu elektronicznego mam około 60 km

Reply to
DarStar

ma dosc rozsadne ceny i wysyla poczta a nie kurierem.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki
Reply to
Tomasz Fangrat

Użytkownik DarStar napisał:

ja mogę ci sprzedać, ale określ się gdzie mieszkasz, bo przypadkiem do mnie możesz mieć 460 km

Reply to
zenek

A ja dalbym ci za darmo i pare innych poszukiwanych to na grupie elementow, ale moze sie okazac ze mieszkasz jeszcze dalej....

Reply to
bubba

Dnia 6.01.2004 23:26 zenek napisał(a) wiekopomne zdania:

Jak to gdzie? Na Pomorzu ;-)

Reply to
Marcin

hehe a jak duza jest rozciaglosc rownoleznikowa Pomorza ? ;) bedzie troche km;)

Reply to
krychu (musk

Chodzi mi o to żeby ktoś wrzucił to w kopertę i wysłał za 2,20 a nie jak w większości albo i wszystkich sklepach wysyłkowych 12zł żeby to jeszcze jakieś większe zakupy były to bym zapłacił te 12zł.

Reply to
DarStar