Nowe Raspberry Pi 3 jest już 64-bitowe

Rozumiem, że jeszcze szybciej będzie otwierać bramę albo zapalać ledy, i to 64 na raz!

Reply to
Marek

“Although it is a 64‐bit core, we’re using it as just a faster 32‐bit core” — Eben Upton
Reply to
cezar

niestety tylko 32 ledy :)

Reply to
Jawi

Użytkownik "Marek"

Rozumiem, że jeszcze szybciej będzie otwierać bramę albo zapalać ledy, i to 64 na raz!

Reply to
re

Użytkownik "Pszemol"

re

W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 14:07:34 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Zna ktoś coś podobnego, ale by miało Gigabit Ethernet nie przez USB?

Reply to
marekm72

W dniu 01.03.2016 o 11:59, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Chociażby to:

Popatrz jeszcze na Orange Pi, możliwe ze ma.

Reply to
Czarek Grądys

CPU w Orange Pi to porazka. Wolniejszy niz RPi v1

c.

Reply to
cezar

Pszemol

W dniu 2016-03-01 o 11:59, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Elektrolot

snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Banana pi, mam, używam. Dodatkowo ma jeden port SATAII też prosto z proca.

Reply to
AlexY

BananaPi?

--

Reply to
cation .

odroid c2?

tylko stronę softwarową trzeba zbadać czy pasuje

Pine64 może?

Jakub

Reply to
Jakub "mick3y" Mikusek

W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 14:07:34 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

Jeszcze dwie godziny:)

Kris

W dniu 2016-03-03 o 21:12, Kris pisze:

A po ile jest w tym serwisie?

Reply to
Mario

W dniu 2016-03-03 o 21:12, Kris pisze:

A po ile jest/było w tym serwisie?

Reply to
Mario

W dniu piątek, 4 marca 2016 11:54:04 UTC+1 użytkownik Mario napisał:

To serwis z ofertami jednodniowymi więc było dostępne tylko wczoraj Cena była chyba 304 za cały zestaw(raspberry w obudowie, zasilacz, karta pamięci,przewód lan, przewód hdmi)

Reply to
Kris

W dniu 2016-03-04 o 12:04, Kris pisze:

Chyba lepiej wziąć w RS Components. Ja już czekam na dostawę.

Reply to
Mario