Nowa strona TME

W dniu 2020-11-16 o 13:57, LordBluzg® pisze:

Może dla Ciebie, a ja zawsze muszę znaleźć okulary aby sprawdzić ile % i strasznie mnie to wkurza. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 16.11.2020 o 16:00, Piotr Gałka pisze:

Dla mnie ten łuk już był mały i nieprecyzyjny. Są apki do tego i wcale "nie źrą" baterii, minimalne zużycie to zbyt duże słowo a użycie widgetu na pół ekranu też jest dostępne.

Inna sprawa to wada wzroku. Mnie dobija sytuacja, kiedy w końcu wynaleźli sensowne smartwacze to wzrok mi się tak spierdolił, że muszę używać okularów, co jest bardzo wkurwiające i lepiej już nie będzie. Zamysłem zakupu smartwacza było właśnie nie patrzenie ciągle w telefon. Czy to znaczy że mam nie używać smartwacza?

W końcu zainstalowałem apkę, która mi mówi, kiedy mam niski stan baterii. Wkurwiam tym wszystkich, bo dźwięk nie jest selektywny jak obrazek a że gorzej słyszę to muszę mieć głośno :)...jak nie spojrzeć/słyszeć to nikomu nie dogodzisz.

Zwaliłem to jednak na swoją ułomność a nie na ułomność sprzętu, przeprogramowałem sobie łeb i lepiej się żyje :)

Reply to
LordBluzg®

W dniu 2020-11-16 o 16:21, LordBluzg® pisze:

Dla mnie był jeszcze wystarczający, a nadzwyczajnej precyzji w tym temacie nie potrzebuję.

To jest kierunek rozumowania, który mi w ogóle do głowy nie przyszedł - nigdy nie przeglądałem żadnych apek. Mam doinstalowaną (poza tym co fabryka dała) tylko jedną i to na zasadzie instalki pobranej przez komputer i przegranej na telefon przez USB. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 16.11.2020 o 19:35, Piotr Gałka pisze:

Czyli przyjąłeś "suchą bułkę" i taka Ci pasuje. Ja sobie smaruję i dodaję obkład (personalizuję) :P

Nie będę linkował, bo jest tego zatrzęsienie, wystarczy zainstalować :) I masz jak chciałeś/miałeś.

Reply to
LordBluzg®

Stachu Chebel snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Nic, bo nie robiłem przekrojowych testów rynku czytników. Ale myślę, że Thunderbird wystarczy.

Reply to
Grzegorz Niemirowski

Ja robiłem. Thunderbird trzyma klasę a reszta jest do dupy (przetestowałem na Win10 wszystko co można. Szkoda że OE zdechł, tego lubiłem bardziej (po Twojej wtyczce :)...a widzę że nadal na nim siedzisz :] Ja niestety emigrowałem do TB bo za dużo zabawy aby z OE kombinować na potrzeby usenetu na Win7-10.

Reply to
LordBluzg®

W dniu 2020-11-16 o 23:08, LordBluzg® pisze:

Ja to widzę inaczej - nie traktuję telefonu jak komputera tylko jak urządzenie, które ma po prostu działać. Zazwyczaj szkoda mi czasu na cokolwiek innego niż na zablokowanie dostępu wszystkim aplikacjom gdzie według mnie nie muszą mieć dostępu. Na ostatnim telefonie efekt jest taki, ze co chwila wyskakuje mi jakiś komunikat o błędzie jakiejś usługi. Nie udało mi się tej usługi zablokować ule udało mi się towarzyszący temu dźwięk zablokować i nauczyłem się, że to wystarczy przesunąć w prawo i znika. Co ciekawe był pewien okres (między jakimiś aktualizacjami), że nie wyskakiwało, ale ostatnio znów zaczęło :) P.G.

Reply to
Piotr Gałka