Właśnie zamówiłem w TME i co

Witam!

Przed chwilą po raz pierwszy zakupiłem coś w TME i zdziwiłem się bardzo, bo nie mam im jak przelać pieniędzy za towar. W jaki sposób TME rozlicza się z klientami indywidualnymi i czy ktoś z grupowiczów robił im przelew ? Perspetywa czekania na paczkę i płacenia kurierowi jest marnym pomysłem, skoro mogę przelać.

Reply to
Sebastian Bialy

Nie możesz. Pojutrze zadzwoni do drzwi krwiożerczy kurier i sciągnie z ciebie resztki kasy tj. chyba 12 albo 15zł.

Sebastian Bialy napisał(a):

Michał Augustyniak

No niestety taka jest standardowa procedura z indywidualnymi. Kiedyś pytałem, odpowiedzieli mi że inaczej się nie da, przelewy tylko z firmami. Może od tego czasu coś się zmieniło.

GLS ma w zwyczaju przychodzenie wieczorkiem, tak 18-19. Przynajmniej we Wrocławiu.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Zanim coś zamówisz ze sklepu wysyłkowego przeczytaj regulamin i warunki dostawy towaru!! W TME jest to wyraźnie napisane

. Ja zmieniłem wysyłkę z GLS na pocztę polską, ponieważ kurier zawsze przyjeżdżał w godzinach południowych, gdy mnie nie było w domu. Potem musiałem kombinować, dzwonić i umawiać się na mieście. Oczywiście każdy wybiera co mu pasuje.

Michał

Reply to
Michal Lankosz

I tak paczkę musisz odebrać - masz za daleko do bankomatu?

Thus wrote Tomasz Piasecki <mtbrider@poczta.__nospam__.onet.pl>:

Polemizowałbym.

Paweł

Reply to
Paweł Więcek

Tomasz Piasecki napisał(a):

zalezy jak jestes pozycjonowany na trasie kuriera. akurat u _Ciebie_ wypada wieczorem. ;-)

Reply to
Psychik

Natępnym razem zanim zamówisz napisz lub zadzwoń do miłej Pani, żeby zmieniła ci status wysyłek na pocztę. Niestety taniej i tak nie będzie bo opłata za przesyłkę jest zryczałtowana.

Pozdrawiam Paweł

Reply to
Pawel

Tak zazwyczaj bywa, bo od firmy znacznie łatwiej ściągnąć pieniądze (w razie braku zapłaty za towar) niż od osoby indywidualnej.

Ale w niektórych firmach księgowi (ci bardziej błyskotliwi) zauważyli, że przelew może być dokonany przed zakupem (przedpłata) i przesyłka wysłana dopiero po otrzymaniu środków.Wtedy nie ma problemu ze ściąganiem należności, nawet jak płaci klient indywidualny:) Niestety to na razie jeszcze rzadkość :(

Tadek

Reply to
Tadek

Byc moze maja bank marmurkowy.