obliczenie rezystorów w aplikacji moc3061

Jak policzyć moc rezystorów w aplikacji optotriaka moc3061 ? A może macie jakieś doświadczenia jezeli chodzi o te rezystory ?

Pozdrawiam

Reply to
Marcin

Jak niewiadomo jak policzyć, to może poprostu odgapić... Przejrzyj kilka gazetek elektronicznych, na pewno coś zmnajdziesz.

:) /PP

Reply to
PP

Hi !

Robiłem układy na MOC 3040 i tam moc rezystorów nie miała znaczenia zawsze stosowałem 0,125W. A widzę, że aplikacja 3061 jest taka sama jak 3040.

Reply to
Ski Man