nixiemania

mój nie przeżył. Nie był on gruby, fi 4mm, tak na oko. Po akcji wyglądał jak kość pogryziona przez psa, przy rączce wyerodował, bo tam zrobiłem nim zwarcie. No i odpadł. Łuk trzymał jednak kilka sekund, bezpieczniki wytrzymały. W każdym razie ja puściłem drania a on się lekko przyspawał z jednej strony do przewodu, a z drugiej strony skwierczał. Dopiero po kilku sekundach pusciły bezpieczniki.

Waldek

Reply to
Waldemar

Dnia Fri, 8 Dec 2006 12:04:22 +0100, Jarek P. napisał(a):

Na laborce z miernictwa, pt "Pomiary rezystancji", zdziwiłem się, że obiektem pomiaru jest kilkuwatowy rezystor produkcji radzieckiej. Kilkanaście minut później mierząc metodą techniczną puściłem przez niego

1A, żeby się łatwo dzieliło :D Po tym jak dostałem opieprz od prowadzącego, i jak już rezystor wystygł, spokojnie kontynuowaliśmy pomiary.
Reply to
scx