NiMH - czas ładowania

Witam!

Mam już mętlik w głowie, jeśli chodzi o czas ładowania akumulatorków. Mam prmitywną malutką ładowarkę na 4 paluszki (przystosowana do NiMH). Jest na niej napisane: 1,5V 110 mA i mam 4 akumulatorki NiMH 1300 mAh, na kórych jest napisane, że nalezy ładować 4-5h. Z prądu ładowarki wychodzi mi jednak, że powinienem ładować ok. 12h. W sumie też do końa nie wiem, czy jeśli ładuję 4 akumulatorki, to ich prąd łądowania wynosi 110/4=27,5mA? W taim wypadku czas ładowania będzie 48h ???

Help! Plesae! Tygrysek

Reply to
Tygrysek

Witam Tą ładowarką powinieneś ładować około 15godz. całkowice rozładowany akumulator. Ale tak naprawdę to trudno powiedzieć jakim prądem ładuje w rzeczywistości prosta ładowarka. Pozdr EM

Reply to
EM