Naprawa Yamaha CDX 580

Otóż mogę dostać za darmo odtwarzacz Yamaha cdx 580, w którym głowica nie trzyma ścieżki tzn. np. odtwarzając 1 utwór potrafi przeskoczyć na 2 powiedzmy na 1:45 a potem z powrotem od początku utwór 1 itp. Czy wymiana optyki pomoże czy to coś więcej??? Głowica tam jest KSS210A, patrzałem u lewandowskich jest za 39 zł ale czy to na pewno to? A może przy okazji wstwić jakąś co by CD-RW widziała tylko jaką?