załączenie komórki z kabla

Dokładniej jest to Siemens C35, jak wyłaczyć znalazłem, ale czy jest jakiś sposób aby go właczyć z kabla, bo pin już wiem jak wklepać i całą resztę

Andrzej

Reply to
GregZorbaEmmanuelYork

Użytkownik "GregZorbaEmmanuelYork" snipped-for-privacy@at.cyROT napisał w wiadomości news:d0v2eo$ikp$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Baaardzo ciężko. Potrzebujesz dodatkowy pin w kabelku (ten od ładowania) Wysyłając 0x55 do telefonu podajesz +5V na ten pin, potem jest cała operacja bootowania.

:)

Reply to
Kaczor (c) GSM TEAM PL 2000

jest to pin 1-szy chyba, albo 3-ci (dojdę), musze rozkroić ładowarkę, jak to się ma w rzeczywistości, jakim kablem , tym z 5-cioma kabelkami czy tym z 3-ma, bo już głupieję, rozumiem że mam zapiąć +5V i w jakim czasie zapodać 0x55 na rs-a, są jakieś ramy casowe, czy tak ot poprostu

Andrzej

PS. gdzie można znaleźć opis c35 w komendach AT i schemat złączki

Reply to
GregZorbaEmmanuelYork