Motorola

W dniu 06.04.2023 o 15:47, PiteR pisze:

Próbowałeś na "sztywno" wymusić 2G? Często działa znacznie lepiej liż 3G czy LTE w miejscu o słabym zasięgu.

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user Dawid Rutkowski pisze tak:

byłby otwarty

butlę kaszy ;)

Reply to
PiteR

in <news:u0n3sj$7qfa$ snipped-for-privacy@portraits.wsisiz.edu.pl>

user LordBluzg®?? pisze tak:

nie próbowałem ale spróbuje

W takie ważne dni wyłączałem tylko wifi i bt. Wydaje się, że to pomaga.

Reply to
PiteR

W dniu 06.04.2023 o 21:01, PiteR pisze:

Jak pomoże to się pochwal u mnie pomaga zawsze :)

Raczej nie.

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

czwartek, 6 kwietnia 2023 o 20:52:00 UTC+2 PiteR napisał(a):

O matko, co za piękny kraj, nie trzeba zamykać samochodu...

Eee, sądziłem, że będziesz przez to chciał gadać. Potrzebny byłby level 2 - walkie-talkie.

Jak byliśmy na Krecie to para z niemowlakiem zostawiała go na drzemkę w pokoju i szli na basen z takim podsłuchem. U mnie z 2-latkiem to już było niemożliwe, zbyt mobilny. Dobrze, że udało się z panią sprzątającą dogadać, żeby przychodziła nam do pokoju tylko między śnisdaniem a obiadem. I dobrze że był stolik, którym można było przyblokować kanapę, na której spał...

Reply to
Dawid Rutkowski

in <news: snipped-for-privacy@googlegroups.com user Dawid Rutkowski pisze tak:

Nie taki piękny. To tylko nasz parking z ochroną. Kamery cctv i przepustki. Skanery palców. Hurtownia obok ma nawet wyskakujące kolczatki na guzik. Budowa obok na fajrant barykaduje bramy koparkami.

Kłodka to tylko symbol posiadania ale zwozą bloki betonu i układają za bramą na długi weekend.

w Londynie baaardzo kradną samochody. Dla nas Polaków aż zdumiewająco często. Szczególnie dostawcze. Wiele aut ma lagi na kierę i zapięcia na koło. Dodatkowe zamki patentowe.

Reply to
PiteR

W dniu 2023-04-06 o 22:07, LordBluzg®🇵🇱 pisze:

Też mam takie przypadki i to kilka razy, tel jakby się 'zacinały', nie odbierają połączeń, cisza, ani dzwonka ani wibracji, dzwonię do żony i nie mogę się dodzwonić a potem okazuje się że tel leżał na biurku włączony obok niej, i kilka nieodebranych połaczeń na tel, zadzwonię w domu i wszystko gra, odbiera a nic nie było zmieniane, potem odbiera jakby nigdy nic, za jakiś czas kilku miesięcy znowu to samo, Orange jakby ktoś pytał, z dzieckiem też tak już miałem ze dwa razy, inny tel i inna sieć. Dziwne.

Reply to
Janusz

W dniu 01.05.2023 o 22:40, Janusz pisze:

Należy też sprawdzić, czy telefon (raczej nowy) nie korzysta z WiFi Calling. U mnie działa śmisznie, znaczy kiedy ktoś do mnie dzwoni, to zrywa mu połączenie i kilka razy musi powtarzać randomowo, znaczy nie zawsze się to dzieje. W domu mam słaby zasięg GSM. Jeśli ja dzwonię przez WC to często zrywa po minucie rozmowy.

Oczywiście wskaźnik sygnału przy połączeniu WiFi Calling jest na full.

Trzeba obserwować ikonki u góry ekranu, no chyba, że sobie ktoś strzelił w kolano i powyłączał ikonki.

Reply to
LordBluzg®🇵🇱

W dniu 2023-05-01 o 22:53, LordBluzg®🇵🇱 pisze:

Chyba nie, tel stare a router WiFi w zasięgu wzroku. Bardziej obstawiałem jakies zakłócenia np od zasilacza wtyczkowego bo to wszystko blisko siebie, ale to raczej nie to. Sam nie wiem.

Reply to
Janusz

To może VoLTE coś miesza? U mnie dawało podobne objawy, gdy było włączone.

Reply to
Grzexs

W dniu 2023-05-04 o 20:26, Grzexs pisze:

Sprawdzę, dzięki za trop.

Reply to
Janusz