miniaturowy pecet

Wpadła mi w ręce obudowa do małego peceta i nie wiem co to za standard.... Wygląda na to, że obudowa ma miejsce na płetę głowną o rozmiarach około

18x18cm. Ma cztery gwintowane otwory do mocowania tejże płyty z których trzy są umieszczone w narożnikach kwadratu o boku ciut mniejszym niż 16cm (15,7cm) a czwarty otwór jest przesunięty lekko w odległości ok 13cm od najbliższego sąsiada.

Micro ATX chyba były jednak większe...

Ktoś kojarzy co to za standard?

Reply to
Pszemol

Może ten, rozstaw otworów i wymiary wydają sie pasować:

Sebastian Biały

Tak, to będzie to... Dzięki.

Reply to
Pszemol

mini itx, zazwyczaj z zasilaczem o rozmiarze sfx

generalnie bardzo dupiaty standard z wykastrowanymi plytami, kosmicznie drogimi zasilaczami i beznadziejnymi obudowami w ktorych wiekszosc producentow nie umie sensownie ulozyc elementow

jedyny chlubny wyjatek jaki mialem w rece to bt-02b ale i w niej szalu nie ma

Reply to
m4rkiz

No więc rzeczywiscie jest to dziwny standard...

Mam do zagospodarowania:

- obudowe bez zasilacza (jak sie okazuje jest to chyba M350 z

- płyta głowna Intel D945GSEJT z jakims Atomem bezwiatraczkowym na pokladzie.

Płyta ma wejście 12VDC na jakimś mini jacku, więc z zasilaczem nie będzie chyba problemu... Coś się dobierze...

Mam do wyboru albo to wszystko wyrzucić :-) Albo pomyśleć nad skleceniem jakiejś nagrywarki DTV do telewizora opartej na Windows 7 i Media Center. Obudowa ma ładne mocowanie do uchwytu VESA na plecy TV...

Niestety tuner DTV jaki mam do dyspozycji z rozbiórki innego zestawu chyba się pionowo nie zmieści (muszę sprawdzić...) a i ta płyta głowna, jak widzę, nie ma wyjścia HDMI ani Display port, do dyspozycji są tylko analogowe VGA i DVI-D.

Pomyślę co z tym zrobić, bo szkoda wyrzucić... :-)

Reply to
Pszemol

[...]

to jeszcze pol biedy, natomiast do 'zwyklych' procesorow ze 'zwyklymi' zasilaczami to mini itx + sfx sie zupelnie nie nadaje

Reply to
m4rkiz

NAS.

Reply to
Sebastian Biały

Lokalna "chmura"? :-) No jest to druga alternatywa, ale obudowa ma tylko miejsca na *jeden* dysk i to przykręcany do sufitu czyli wiszący nad płytą gł.

Reply to
Pszemol

Nie, zwykła samba z p*rn..., yyy, znaczy z dokumentami.

Może sobie wisieć odwrotnie. Ważne żeby nie wisiał krzywo, podobno wtedy łożyska padają szybciej.

Atom, szczególnie starszy, jest dośc kiepski jesli chodzi o wydajność. Wiele więcej tam nie zrobisz.

Reply to
Sebastian Biały