Miernik i jego następca ?? (strona producenta??) DMT7979

Szukam producenta (strony www) miernika DMT7979 firmy DUWI (u z kropeczkami [umlaut]) google wypluwa nicość, może ktoś się orientuje gdzie znajdę podobny ??

tutaj foto tego miernika DMT7979:

Saper/nolin11

Użytkownik "Saper/nolin11" <nolin11_USUN snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ck3so9$3u5$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

DUWI to firma dystrybucyjna, producent to jest gdzieś w Chinach. Polski oddział Duwi siedzi sobie w Tychach, ul.Metalowa 3.

W OBI lub podobnym markecie.

Reply to
Jd.

Dnia nawritował :) <Jd.> to:

Nie mają strony www... szkoda....

:-/ markety o taki sprzęt to ja omijam szerokim łukiem... ,a i tak u mnie nie ma takiego co by miał coś podobnego (Tesco, Hypernova, Nomi)

Reply to
Saper/nolin11