Membrana glosnikowa

Witam, zniszczyly mi sie membrany w glosnikach niskotonowych. Czy mozna zakupic/wymienic we wlasnym zakresie same membrany, czy trzeba caly glosnik?? Czy ewentualnie mozna przy okazji wymienic cewke na jakas wieksza?? pozdrawiam Piotrqes

Reply to
piotrqes

A co to za glosnik. Jak jakis zwykly to nie warto chyba ze masz duzo czasu i chcesz sie pobawic. Jak wartosciowy glosnik to warto el najprawdopodobniej nie bedzie to takie dobre jak nowe.

Normalnie to co na rynku mozna dostac to sa osobno membrany, kopulki, zawieszenie i resor. Jak nie masz wprawy to cos Ci z tego wyjdzie dopiero za ktoryms podejsciem. Najgorze jest to ze te zawieszenia i membrany sa chinskie i bardzo byle jakie wiec jak wezmiesz glosnik i wstawisz takie cos to bedziesz mial w najlepszym wypadku chinski glosnik. Takie sobie ogolnie.

Cewke normalnie uzywasz ta co masz. Jakbys dostal od producenta membrane z cewka to wtedy to jest stosunkowo latwe (dla mnie a czy dla Ciebie ). A w ogole to sie oglaszal sie w EP jakis gosc (moze nawet nie jeden) ze naprawia glosniki. Moze Ci sie to oplacic bardziej. Pozdro Grzechu

Reply to
Greg Sz

no, ale to troche zalezy tez od tego co do nich dochodzi :-))) Rob

Reply to
morpheus

Tuesday, August 12, 2003, 8:43:32 AM,Artur Miller nastukał(ła):

AM> Użytkownik "piotrqes" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci AM> news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

AM> Podobno można, ale taki naprawiany gło¶nik nie będzie juz grał tak samo. AM> Chyba, że masz Altusy, wtedy nawet beret dziadka nie zrobi różnicy.

AM> Nie zmie¶ci sie w szczelinie magnesu. Eeee tam.. O ile dobrze pamietam to z GDN 20/40 i 20/50 da sie bez problemu robic GDN 20/60 (ten sam magnes) - trzeba je tylko "wizualnie" porownac i jesli sa podobne/identyczne to sie uda.

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=