Lutownica do pracy

Witam Szef dał mi prawo wyboru lutownicy do pracy, koszt max 250zł. Wykonywana praca: montaż "klocków" SMD.

Jakie macie zdanie o sprzęcie AOYUE? Na razie celuję w sprzęt tego producenta. Nie chcę Solomona, jakoś nie wychodzi mi współpraca z nią. W sklepie internetowym

jest stacja lutownicza AOYUE, która posiada w zestawie dwie "kolby" jedna to normalna lutownica grzałkowa, druga to hotair. Warto?

Co Wy polecicie do 250zł?

Reply to
Ania_i_Grzes

Ania_i_Grzes pisze:

Ja mam taką na domowy użytek, ale do zakładu to ja bym jej nie brał. Kolbę z tej stacji używam tylko do drobiazgów SMD, jak nie chce mi się przekładać grota w SL20 (Solomon). SL20 mam chyba z 5lat i wygląda chyba lepiej niż praktycznie nieużywana roczna kolba z AOYUE.

Do zakładu za te pieniądze to nic, przynajmniej takie jest moje zdanie ;)

Reply to
Maksymilian Dutka

W dniu 2007-08-14 22:03, blur pisze:

Głównie 0603, 0805, SO8, i kwarce w dziwnej obudowie, której nazwy jeszcze nie poznałem :] Mają trzy pady, środkowy to masa. Te rezonatory mają wbudowane kondensatory. Do tego czujniki Halla w SOT23. TO263 (D2PAK). W zasadzie to na razie tyle. W późniejszym czasie dojdzie coś więcej. Ale na razie nie wiem co ;)

Reply to
Ania_i_Grzes

W dniu 2007-08-15 09:35, Piotr pisze:

Zgodzę się, chociaż nie miałem do czynienia z tym grotem, ale słyszałem na jego temat wiele dobrych słów ;)

Na tym mi nie zależy, mamy centralny system ssący :)montowany na kolby lutownicze i gdzieś w piwnicy pompa ssąca.

Prawdopodobnie zmontowali by w narzędziowni, z tego co widziałem, to cuda potrafią tam zdziałać.

W porównaniu do Solomona to i AOYUE ma mięciutki kabelek :)

Mowa o oparach? Jeśli tak, to j/w.

Właśnie pasta boli u nad, to jest wynalazek, o który najtrudniej się doprosić.. 2 tygodnie proszę i nic, o oscyloskopie raz wspomniałem i po

3 dniach dostałem nówkę, me shoked ;)

Jest ich 6 sztuk w obiegu i 7 na magazynie, no problemo ;)

Wrrr ;)

Reply to
Ania_i_Grzes

Dnia Wed, 15 Aug 2007 09:35:49 +0200, Piotr napisał(a):

A Pace MW100 miałeś w łapkach? Piękna - dosłownie jak ołówek, 15 sekund do pełnego nagrzania, cieniutki przewód, po prostu cudo(poza ceną :P).

Reply to
badworm

albo JBC, seria AD4200 na przykład. Sprawdzają się u nas, są wygodne, szybko się grzeją, osobne umasienie grota, wygodna wymiana grotów w czasie pracy, dostępna szeroka gama końcówek od 0.nic mm do kilkumilimetrowych kobyłek, są pęsety i szczypce oraz większe kobyłki do tqfp.

Ale nie za 250zł, za to dotychczas żadna nie siadła (w grupie jest co najmniej 20 sztuk od co najmniej 5 lat, tyle jestem w firmie), groty trzeba zmieniać co jakiś czas, ale nie są specjalnie drogie...

Reply to
Marek Lewandowski

Dnia Wed, 15 Aug 2007 20:19:48 +0200, Heliogabal napisał(a):

Zrobiłem literówkę w nazwie modelu - to HW100 miało być :)

badworm