lubią programować?

Am 04.02.2013 18:59, schrieb MT:

Amerykanie nie byli tak ciekawscy. Francuzi owszem, a z anglikami tylko

5 minut pogadałem. Ale jak mnie komuna nie chciała, ja komuny nie chciałem to było to dla naszego obustronnego dobra ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Anerys napisał:

Przy drukarkach jest ten sam problem -- utrzymanie odpowiedniej wilgotności w ryzach.

Reply to
Jarosław Sokołowski

W dniu 04.02.2013 10:08, Dsue pisze:

Ja jeszcze coś dziwnego zauważyłem. Tam gdzie pracowałem, elektronicy mówili sobie na pan/pani, a informatycy z reguły na ty.

Reply to
Cezary Grądys

:):):):)

Reply to
MT

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@falcon.lasek.waw.pl...

Tylko, że często teoria sobie, praktyka sobie...

Reply to
Anerys

Dnia Mon, 04 Feb 2013 10:08:57 +0100, Dsue napisał(a):

Co do mnie, to po skończeniu TE zamiast lutować zacząłem pracę jako programista i tak zostało do niedawna. Do niedawna, bo jakiś rok temu zająłem się naprawą elektroniki w laptopach. Żeby nie było nudno.:)

Reply to
Jacek

Może nie masz dobrej próbki statystycznej? :-) Bo ja jestem absolwentem elektroniki na AGH a programować lubię i często to robię - należy to do moich głównych zajęć w robocie...

Reply to
Pszemol

To samo mi wpadło do głowy...

Otóż to! Jakkolwiek elektronik nie powinien wzdrygać się moim zdaniem przed napisaniem efektywnego drivera w C/ASM do hardware który zaprojektował to już być może do projektu medialnego GUI czy jakiegoś back-endu do biznesowej bazy danych w SQL może nie mieć talentu.

Reply to
Pszemol

prawda jest taka, że już od dość dawana (czyżby od momentu objęcia żłoba przez tuska i gronkiewicz) do programownia (np. embedded) zatrudniają informatyków... i to do każdego typu programowania... np. microsoft, kto pisze sterowniki?

Reply to
identyfikator: 20040501

W Microsofcie informatycy piszą sterowniki - wina Tuska.

Reply to
Mario

i tak mam rację...

Reply to
identyfikator: 20040501

ale ja coś z tym zrobię, nie będą tusk i gronkiewicz pluli nam w twarz...

Reply to
identyfikator: 20040501