LT1083CP - czy to może być oryginał?

Dariusz Dorochowicz pisze:

Problem widzę w definicji, mówię czego nie ma a Ty że ma, tyle że to jest ogranicznik prądu.

[..]
Reply to
AlexY

W dniu 2016-09-11 o 19:07, AlexY pisze:

:)

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

No i niestety:

"Niestety nie wiem i nie mogę tego sprawdzić. Portal Allegro nie jest naszym autoryzowanym kanałem dystrybucyjnym i nie jesteśmy w stanie prześledzić drogi produktu. Numery z obudowy nie wskazują na konkretną serię. Zresztą tą obudowę wycofaliśmy już jakiś czas temu. Możemy układy poddać badaniu w fabryce, ale odpłatnie - będzie to całkowicie nieopłacalne dla Pana, koszt zaczyna się od 2000,- dolarów…"

Reply to
kriters