Jakaś lipa czy to może być niezłe... ???

Witam, mam pytanie, czy ktoś miał jakąś styczność z LED-ami z poniższej aukcji? Czy będzie to jakaś lipa, czy warto zaryzykować? Wiem, że są fajne LED-y z radiatorami, które rzeczywiście są jakiegoś typu rewelacją, ale czy to co jest na tej aukcji jest coś warte? Wymiary LED-a to 8x8mm.

Maciek C

allegro = zlodziejskie g ..........

a co ty myslisz ze tu znajdziesz expertow od allegro - badziewia ? kup a sie przekonasz jak cie ktos oszuka to zglosisz na policje .... tak czy siak satysfakcja gwarantowana

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Wszysto ładnie opisane ale jasności i kąta nie podał pytanie dlaczego ?

Reply to
Zibi W

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości news:ciua01$j2v$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ty weź człowiekowi od razu wpierd...... spuść bo się zapytał :/. Może jakaś herbatka ziołowa na uspokojenie.

Tylko nie bij mnie za mocno po głowie. Duży Miś

Reply to
DuzyMis

IMO bo nie wie, bo nie ma specyfikowane jak to jakis chinski wyrob... a jak dla mnie wyglada ze to po prostu obudowa od lumileda z typowa struktura typowego leda, udaje ze ma wiecej niz w rzeczywistosci, jednak bylo nie bylo te 20mA wskazuja ze to zwykla biala dioda w bajeranckiej obudowie... i osobiscie wolalbym jednak kupic kilka zwyklych bialych diod i sie troche pomeczyc z montazem ale za to uzyskac wieksza swobode w ksztaltowaniu wiazki i jak mysle lepsze parametry oswietelenia.

Reply to
PAndy

Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> napisał (a):

lekko jestes przewrażliwiony.

Reply to
VSS

Użytkownik "Zibi W" snipped-for-privacy@data.pl napisał w wiadomości news:4152b31e$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl

Przede wszystkim nie podał nazwy producenta ani konkretnego typu. Nie mówiąc już o linku do karty katalogowej. Ale o "Super..hiper...duper.... totalna nowość" nie zapomniał. :-( Jak dla mnie lipa i dane (a właściwie ich brak) wyssane z palca. IMHO jak chcesz sobie zrobić lampkę nocną do kibelka to mogą być. Choć ja w tej roli wolałbym żółte ;-)

Reply to
Marek Dzwonnik

To jest zwykła dioda w takiej fikuśnej obudowie. Ta obudowa ma zapewnić lepsze odprowadzanie ciepła i można taką diodę zasilać większym prądem, jeśli dobrze pamiętam, to cos koło 70mA "impulsowo", ale nie pamiętam jak długi może być ten impuls i jakie przerwy między impulsami. Co do wydajności, to jest taka, jak zwykłej diody "no name", czyli przy 20mA świeci tak samo. Widziałem takie diody w tej samej cenie w normalnym sklepie w Warszawie, więc to żadna okazja, jeśli masz jeszcze dopłacić za przesyłkę.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Hihi - spytalem innego sprzedawce o producenta i typ.

Uzyskalem odpowiedz "Tak jest mi znany producent, ale te wiedzę zatrzymam dla siebie."

super hiper to okreslenia producentow, czesto markowych :-(

nowosc to chyba tez jest - takich obudow raczej nie widzialem :-)

Alez Marku - jak dane ktorych nie ma moga byc wyssane z palca ? :-)

Wyssane to jest "Wave length: 465-470Nm" [dioda jest biala]

Wyssana to pewnie jest "duzo swiatla" .. nie przy 20mA .. choc uczciwie trzeba przyznac ze nic takiego sprzedawca nie napisal :-) Co najwyzej mozna polemizowac czy mi sie nie snilo o takiej jasnosci :-)

No i cena jest wyssana :-)

Bo od kiedy to dlugosc fali sie mierzy w niutonometrach?

ale za to do każdej diody ma "rezystor na 12V" gratis!! ;) W którym sklepie dodadzą Ci do diody "rezystory na 12V" za friko? ;)

Reply to
krychu (musk

7.6x7.6 ;-P

Pytałem wystawiającego: Huey Jann, HS-12

Producent tajwański, nie podaje żadnych danych tych diod. Jego strona prowadzi do jakieś ogólnej strony producentów chińszczyzny.

Mocne słowa...

Kupuję na Allegro od dość dawna. Mam do tej firmy dużo zastrzeżeń ale aż taką nienawiścią nie pałam.

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości news:ciua01$j2v$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

------------------

To ze dales sie zrobic w konia jak dziecko i masz teraz czkawke, to nie znaczy, ze mozesz swoje frustracje wydzielac na liscie!! Wez na przeczyszczenie i zmilcz!

Kristo

Reply to
HaMMeR

Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości news:ciua01$j2v$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Coś ty kupił, że tak się wqrwiasz ???? Na tej zasadzie można uważać, że Polska to syf i bagno, a każdy Polak to złodziej. Więc dlaczego Tomaszu jeszcze ........... żyjesz? :-)

Ja nie uważam, że Allegro jest złe Uważam, że jest bardzo dobrą formą sprzedaży, reklamy, określenia rynkowych cen Trochę tam kupiłem. Pretensje zwykle należy mieć do konkretnych ludzi (za mało KL zdążyły posprzątać ?)

Reply to
SP9LWH

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Takie małe azjatyckie wytwórnie są zwykle zbyt biedne by utrzymywać własne anglojęzyczne obfite strony www
I tak sukces, że pojawiła się w ogóle nazwa producenta (handlarza ?) i typu diody Tylko czy prawdziwa ?

Reply to
SP9LWH

Dotarłeś do tego samego punktu co i ja...

I stąd też lądujesz na

A czemu nie - i tak nic to nie daje - zero informacji.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Tak to jest z "dziwolągami":-) Prawie wszystkie azjatyckie małe wytwórnie robią towar na zlecenie dużych montowni. Oni tych parametrów szczegółowych (poszukiwanych przez amatorów) najpewniej w ogóle nie znają Dostali kontrakt i technologię wykonania miliona sztuk dla konkretnego odbiorcy. Przecież 10 osobowa firma nie utrzymuje laboratorium badawczego. Przez przypadek część tej produkcji dostała się w ręce polskiego handlarza i jest problem "kupić czy nie kupić" :-) A za 10zł ta dioda jest bardzo droga.

Reply to
SP9LWH

[...]

Niekoniecznie. W takiej obudowie można napotkać diody o mocy rzędu

0.5W i ładnych kilka lumenów z siebie wydających. Tylko o tych konkretnie nie wiemy nic :-(

troszke inwencji i zaufania ...

Ale zawartosc informacyjna ta sama :-(

Jakos nie potrafie sie zorientowac - maja piece do dyfuzji, czy zajmuja sie tylko montazem i pakowaniem ?

Mozna e-maila wyslac i o szczegoly spytac :-)