LPC2148 + UART1

Witam

Czy da się uszkodzić samego UARTA1 na LPC ?

Mam płytkę ZL9ARM z btc. Jakiś tydzień temu zacząłem się bawić i sprawdziłem demonstracyjne programy uart-a. Jeden z nich przesyłał na UART1 wartość odczytaną z przetwornika A/C. Na jego bazie zacząłem budować swoją aplikację. Po jakimś czasie UART1 zamilkł. Oczywiście podejrzewałem problem z softem więc zgrałem hex-a demonstracyjnego. Niestety UART1 z tym softem także nie działa.

Ciekawe jest, że porty sterujące diodami oraz UART0 działa bez problemu. Soft zapuszczony na symulatorze Keil-a też generuje dane na UART1. Niestety UART1 na płycie bazowej milczy.

Macie może pomysł jaki może być powód ?

pozdrawiam

Reply to
wonderland