LPC2132, jtag i flash

Może ktoś wie jak zaradzić na następujący problem: Nie mogę załadować program do flasha (najczęściej jest komunikat w stylu: błąd jtag-a, procesor nie odpowiada), kiedy ładuje do RAM-u to wszystko jest ok. W CrossWork i OCD Commander jest praktycznie taka sama sytuacja. Mapa pamięci raczej się zgadza.

Pozdrawiam Maksymilian Dutka

Reply to
Maksymilian Dutka

Spróbuj Open On-Chip Debuggerem wersja skopilowana pod windowsa jest dostępna na stronie WinARMa.

Reply to
Kristech

Kristech napisał(a):

Niestety podobne efekty, OpenOCD przeważnie wywala że dostał zły pakiet. Obmacałem oscyloskopem JTAG-a i wygląda na to że wszystko jest ok (może poza tym że zbocza sygnałów na LPT są trochę zaokrąglone ale myślę że to nic groźnego).

Pozdrawiam MD

Reply to
Maksymilian Dutka