Łóżko samopionujące - do porannego wstawania - kto pomoże ?.

Mówisz jak moja kobita..:).....

Jej podstawowym błędem jest to że ona nie widzi potrzeby porannego wstawania...

Ja widzę taką potrzebę, ale nie umię jej zrealizować. Nie umiem pomimo przeróżniejszych zabiegów :

- ustawiania 10 różnych budzików... itd itd...

- wieczorem gdy wmawiam sobie 1000 razy wieczorem że wstanę rano, a rano nie mam sił ruszyć palcem,

jak to się mówi poranny TOTALNY brak chćby odrobiny POWERU.....

Myślałem nad tym problemem już z 15 lat, testowałem różne koncepcje ( i nie tylko ja...

efektem moich 20 letnich przemyśleń jest to łóżko...

Reply to
Dr.Endriu

ekhm... bez urazy, powiem koledze tak - muszę pokazać mojej dziewczynie ten post. Wreszcie skończą sie komentarze że:

  1. jestem śpiochem kosmicznym
  2. jestem rąbnięty

Dziękuję :)

Reply to
sundayman

Nie ma szans na zmianę mojego trybu życiowego. Mam cholernie nieregulrną robotę...

Czasami idę spac o 2, 3, 5 w nocy, czasami wogóle nie idę spać..... dopiero rano.....

Mój stary tak ma że jest na emeryturze. Od jakich 15 lat wstaje regularnie o

7:30 nie potrzebuje żadnych budzików niczego. Ale codziennie kładzie się o 21:30... od 15 lat. Ja o czymś takim mogę tylko pomarzyć przy moim zaburzony rytmie dnia (a właściwie nocy...)...
Reply to
Dr.Endriu

:)

Reply to
Dr.Endriu

W dniu 2007-06-05 15:14, sundayman pisze:

Może RedBull'a dożylnie? ;P A na serio, myślałeś jak zejść z łóżka później?:)

Proszę :)

Reply to
Ania_i_Grzes

Najtańsze rozwiązanie ale z wadą - jak tu skamuflowac podnośnik...:) w salonie sypialnym...

Reply to
Dr.Endriu

jakies 2 latka temu mialem taki niestety epizod - wstawalem rano ok 5, ok 5:30 bralem rower, jechalem do lasu, wracalem do domu ok 8, mylem sie, szedlem do pracy, wracalem robilem rozne rzeczy, szedlem spac kolo

24, spalem 4 - 5 godzin, w krotkim czasie zmuszania sie zauwazylem ze czuje sie znacznie lepiej, nauczylem sie dosc szybko wybudzac, mialem mase energii, nie lazilem zmulony i ogolnie wysmienicie sie czulem, dodam ze byla to zima (tak, jezdzilem rowerem w sniegu i po lodzie). Bardzo milo wspominam ten okres.
Reply to
PAndy

Odpada wszelaka chemia niemile widziana...

Jak już będę w pionie to już jest po kłopocie :)

P.S. Zadziwiające że nikt takiego łózka z podnośnikiem nie produkuje.

Naprawdę obserwując ten problem który dotyczy części ludzkości od tysiącleci (powiedzenia....kwadrans studencki , kto rano wstaje..., itd) aż dziw bierze iż takiego łózka w miarę tanio nikt nie produkuje.

Przecież każdy z nas ma takich znajomych którzy do roboty spóźniają się regularnie...

Reply to
Dr.Endriu

Moje (i nie tylko moje)

rozważania na temat tego łóżka prowadza do tego aby "ten okres" trwał non stop....

Reply to
Dr.Endriu

t-164)

aby wstawanie było przyjemnością....

Reply to
Dr.Endriu

Dr.Endriu schrieb:

z rysunku miałem zawsze tróję honoris causa ;-) Ale wytłumaczę:

są podnośniki samochodowe, np. Dacia 1300 takowy miała, w kształcie rombu. Wyobraź sobie mocno depnięty od góry romb ABCD. U dołu (wierzchołek A) płyta, u góry (C) samochód. Teraz skręcasz korbką wierzchołki B i D, dzięki temu podnosisz samochód. Jak zrobisz romb o krawędziach długości powiedzmy 50cm, to skręcając wierzchołki BD osiągniesz jakieś 80cm (nie możesz skręcić na amen, bo nie spuścisz w dół).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

A w czym problem? Ma sie przeciez obudzic... Poza tym po 2 wybitych zebach bedzie slyszal nawet budzik od sasiada ;-)

Reply to
Jerry1111

Dr.Endriu schrieb:

ależ produkuje się. Poszukaj w produktach dla niepełnosprawnych. Ale ceny są takie, że będziesz się budził z krzykiem o 5 rano ;-)

ja nie. Może dlatego, że przychodzę ostatni ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

A po to by dluzej nic nie robic !!!! Ja tak robie na urlopie :-)

Pozdrrrr.... Reksio

Reply to
Reksio

mysle ze spokojnie. znajomemu jak zle zalozyl to talerz od satelitarnej zgielo na pol o dach <lol>

sruba jest solidna oraz ma przekaldnie o duzym przelozeniu, wiec mysle ze nada sie idealnie. kup tylko jakis porzadny a nie najtansze g... kiedys porzadne byly po ok 120zl

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Jakieś linki .. np na allegro ?

Reply to
Dr.Endriu

mam dokladnie ten:

Greg(G.Kasprowicz

Witam,

Dnia 5.06.07 (wtorek), 'Dr.Endriu' napisał(a):

A przed tym będzie jakiś budzik, czy tak na żywca, a dokładniej: na śpiącego? Bo w drugim przypadku to faktycznie niebezpieczne, a w pierwszym to można nerwicy dostać, gdy już się człowiek przebudzi i jeszcze na chwilkę położy (strach przed uruchomieniem maszyny)...

Poza tym, jaki problem skulać się na podłogę i tam kontynuować dżemkę? :) Zwłaszcza, jeśli jest dywan na podłodze... :) Już nie raz korzystałem w tego. ;)

Chyba jesteś jednym z nielicznych, którym rano nie przeszkadzają ordynarne budziki, czy głośna muzyka. Dla mnie sama myśl "szkoda dnia" najczęściej ;) wystarcza... :)

W każdym razie życzę powodzenia i oby to przyniosło więcej pożytku niż strat.

Reply to
Dykus

Patrzcie na to:

takie cuś by pasowało wstawić...

Reply to
Dr.Endriu

albo ten:

jakie on moze mieć parametry udzwigu ? (ile siły daaje ten siłownik)

Pozdrawiam Dr.Endriu nmp1(małpa)interia.pl

Dr.Endriu