Kto rozkoduje radio samochodwe

Marek Lewandowski

programator to z biedy zrobilbym w domu :), no ale skad wytrzasnac zawartosc pamieci tego uP? /obawiam sie, ze nic bym nie zczytal z niego :(

to nie jest az tak pilne/wazne :D

keidys byla duskusja na grupie.. bierzesz papiery, idziesz z radiem do autoryzowanego serwisu, a oni sa w stanie cos z tym zrobic - albo daja nowa karte, albo generuja kod, ew zmieniaja. jak nei masz papierow - zapytaj tego, od ktorego kupiles..

Reply to
greg

kurcze kupilem auto ale ma zablokowane radio specjalisci u mnie w miescie mieli radio 3 tygodnie i nic nie zrobili1 szukam jakiejkolwiek pomocy?

Reply to
Profil1

Użytkownik "Profil1" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:coukpj$7gj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Zadzwon: 080 0120 226

Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

no co Ty... predzej tu: 080 0120 159

Użytkownik "Q" snipped-for-privacy@gazeta.gov.pl> napisał w wiadomości news:cov6bf$a2k$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

[...]

Wybieram pierwszego gostka - robi dobrze, tanio i bez ściemy. Co do tego drugiego mam pewne wątpliwosci, sam nie wiem ...

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

Użytkownik "Q" snipped-for-privacy@gazeta.gov.pl> napisał w wiadomości news:cp1kau$6hs$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

[...]

Sprawdzałeś !? Nie mów ...

Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

drugi to nie gostek tylko pani :), i tez daje dobre rady :)))

Miodzior=Profil1 dziekuje bardzo radio odkodowalem sam pomogl mi pan Sławek teraz tylko końcówke mocy wymienić bo jeden glosnik nie dziala ale za cholere nie wiem co zrobic ze skanerem czesotliwos i leci cala skale i sie nie chce zatrzumac antena jest podlaczona!!! ktos wie o co chodzi???? Miodzior

Reply to
Miodzik

Zbudowałeś zdanie o długości 40 słów! - już w połowie się zgubiłem i zupełnie nie wiem o co Ci chodzi. Może młodsze umysły "skumają bazę"?

dziadek Ben

Reply to
dziadek Ben