Trafa - kto handluje?

Witam. Kochani pomocy! Na wczoraj potrzebuję 3szt. transformatorów f-my BREVE o oznaczeniu TEZ

4,0 2x6V (zalewane, do druku)BREVE nie ma ich w tym momencie na magazynie. W zasadzie nie muszą to być dokładnie te. Chodzi o to, aby miały moc w okolicy 4VA (3.5-4.5), 2x6V wtórne i kompatybilną pinologię (raster 5mm). Powiedzcie proszę kto w rejonie Kraków-Katowice(Śląsk) ma duży wybór tego typu trafek?

Pozdrawiam R

Reply to
Rafał
Marek Dzwonnik

Też to widziałem, ale niestety, ciut za mało :-( Mają się jednak zorientować nt. rozszerzenia oferty. To jednak może być na "zaś", a co dzisiaj???

Reply to
Rafał
Reply to
Marek Dzwonnik

Dzięki, ale: właśnie zadzwoniłem do nich i..... z tych 5VA są na zamówienie dopiero na przyszły tydzień :-( Katastrofa. Temat dalej aktualny.

Reply to
Rafał

Znalaz³em :-) Temat nieaktualny.

Reply to