Kto produkuje NIXIE?

Witam Kto jest producentem lamp NIXIE? w googlach sa tylko sklepy i gotowe przykladowe projekty, ale nie odnalazlem strony producenta :(

Reply to
rozrabiak
Marek Dzwonnik

Użytkownik Marek Dzwonnik napisał:

Będzie tak jak z audio, im większy, cięższy i rozgrzany rzęch, tym lepszy i dźiwek "głebszy" i z "bogatszą sceną"... No i gałki, oczywiście, od starego kredensu :) Dziury od korników płatne ekstra :)))))))

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik rozrabiak napisał:

Mam nadzieję, że już nikt :)

Reply to
A.Grodecki

Chyba tak, bo po co bylyby takie zabawki:

a jakie zalety maja takie lampy? pamietam je doskonale :-( zalet niestety nie

Reply to
Maciek

Użytkownik Krzys-iek <root.a.krionix.ten napisał:

no, trzeba przyznac ze robia wrazenie. brat zamontowal lata temu wyswietlacz na NIXIE do swojej dyplomowki (bodajze CA80) i wrazenie na komisji zrobilo to niezle. no i po prostu maja styl.

Reply to
prosiak

dyplomowki (bodajze CA80) i wrazenie na

o wlasnie, styl i klimacik :)

A jaki jest MTBF takich lamp (serio pytam, oplaca sie takie cos robic?) ?

Ale pewnie zjada taki zegar tyle pradu co 1100 zegarkow LCD heh

to chyba mamy rozne poczucie estetyki albo te lampy co ja widzialem byly jakies niedorobione?

Reply to
Maciek M

to popatrz sobie tu:

że zmienisz zdanie?

Reply to
p0li

Użytkownik Maciek M napisał:

Ale znana marektingowcom "zasada niedostępności" mowi, że każdy towar drogi i/lub niedostępny lub trudnodostępny jest przedmiotem pożadania i na tym się najłatwiej robi kasę:) Obiektywna estetyka, SENS, użyteczność, wygoda nie mają tu nic do rzeczy. "MIEĆ!" jest w stanie zagłuszyć rozsądek.

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik J.F. napisał:

Ten na rękę jest zawodowy. Wikszość wykonań potwierdza moją tezę :)

A zegar z kukułką jest i tak lepszy, bo chodzi bez prądu.

Reply to
A.Grodecki

No fakt, trzeba byc fanatykiem :-)

Rzecz gustu, imo - sporo tam jest ladnych. Ale przyznaje racje - nawet w tych ladnych efekt psuja te zarzace sie cyferki, nie moglyby to Ledy byc w szklankach :-)

Zamontuj antene i dzialaj na "free energy" :-)

A chodzi mi po glowie polaczenie "propeller clock" z wahadlem - tzn samo wahadlo z diodkami ..

Użytkownik Ukaniu napisał:

Teoretyzujesz, kąt odczytu mają marny. NiXIE zostały wyparte definitywnie przez LED i LCD, kiedy półprzewodniki zaczęły tanieć.

Reply to
A.Grodecki

Reply to
Maciek M