Lcd czy plazma - do 32"

Nie wiem czy to odpowiedni adres , ale...nie brak tu fachowców przecież. Przymierzam się do kupna tv, jak w temacie.I w związku z tym człowiek ma dziesiątki pytań - co tu wybrać , by nie wpuścić się w maliny ... a ceny spadają prawie co tydzień ! Czy jest jakieś forum zajmujące się tą tematyką? Gdzie można poczytać coś aktualnego na te tematy ? (moje poszukiwania dały bowiem marny efekt...) A może macie jakieś własne opinie ? Jakiej firmy produkt warto kupić i dlaczego ?

Reply to
Jack Teuerle
Krzysztof Skoroniak

Plazmy 32'' nie widzialem a jesli juz to tylko plazma ale 42'' chyba ze cie stac na LCD wtedy LCD

Reply to
::WireFree::