laski leca na elektronikow ? ;)

Zdecydowanie nie wiesz, co to znaczy bałagan... Tylko ja musiałbym zrobić panoramę ;-D Poza tym - niedawno odczyściłem klawiaturę.

jak ktoś robi w SMD, to 10x10 :-)

Reply to
Jarek Andrzejewski

Dnia Mon, 23 Aug 2004 00:30:13 +0200, Leszek W napisał(a):

phi... za dobrych czasow... :D BTW, tam jest tylko soft :) u mnie dochodzi caly warsztacik, przyduzy oscyloskop, hm... teraz... no 4-5 dyskow twardych lezy w okolicy, ilosc kompow tez sie zgadza :)

ogolnie to tam dosc czysto jest ;P

Reply to
Michal Wysocki

Ciesz się, że jeszcze nie gryzie ;->

a co jesli ktos sie zajmuje robieniem ustrojstw na lampach w montazu przestrzennym? :D

troche tego placu jeszcze sie u mnie znajdzie...

o nie - symbioza to nie jest... po takich porzadkach ciezko znalezc cokolwiek, a niejednokrotnie czesci laduja w smiechach bo... "nie uzywales tego" :)

AG

Reply to
Adam

To miales niezle. Za moich czasow (PWR/Eka/Inf 1996-2001) byly dokladnie 2 sztuki. Od poczatku, do konca.

Pozdrawiam Tomek

Reply to
Tomasz Bielec

Ciekawe pytanie, ale coś w tym jest. Moja żona jest ze mną już 13 lat i chyba moja pasja miała tu pewien wpływ :). Wszak nasza znajomość zaczęła się od tego, że jej kolega (elektryk, czyli też coś blisko) nie mógł jej naprawić telewizora :). Żeby nie było offtopic - telewizor T5105 - walnięte odchylanie :). Pozdrawiam Jarek

Reply to
jarek_kordalewskiWYTNIJTO

Powitanko,

Chodzi moze o?:

na szczesci nie leca;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

i powtarzanie wszystkiego w kolo :)

Na chudzielców w okularach jak denka od butelek, z psychiką skrzywioną od ciągłego siedzenia przed kompem?? Nie wydaje mi się :-))

pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr

Szczesciarz...