Ładowarka everactive nc-1000 plus

czy to jest dobra ładowarka i jak długo ładuje akumulatorki AAA ?

ps. a co w zamian jest warte polecenia ?

Reply to
Grzegorz

W dniu 22.04.2018 o 13:16, Grzegorz pisze:

polecam przejść (jeśli się tylko da) na 18650

ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 2018-04-22 o 14:07, ToMasz pisze:

Nie widziałem jeszcze myszki bezprzewodowej na 18650...

;)

A co do pytania, nie jest zła, poszukaj w internecie trochę po forach opinii. A jak długo ładuje? maksymalny prąd 1000mA co daje około 70 minut ładowania, ale czy to zniosą paluszki AAA które masz?

Reply to
Irokez

W dniu 2018-04-22 o 14:07, ToMasz pisze:

Chłopie co Ty proponujesz!!! AAA maja max 1,5V a 18650 to liony z napieciami od 3,5 do 4,2V.

Reply to
Janusz

a czy np. w myszkach w których są 2 baterie\akumulatorki AAA można zastosować te na 18650 ?

Reply to
Grzegorz

W dniu 22.04.2018 o 20:42, Grzegorz pisze:

"te NA 18650"? Jak to rozumieć?

Bezpośrednio nie da rady. Napięcie to jedno, drugie, nie mniej ważne, to wymiary, w symbolu ogniwa są one zawarte

Czarek

W dniu 2018-04-22 o 20:42, Grzegorz pisze:

Myszka z podłączonym na kablu battery packiem z 18650, ale czad. ;)

Wiesz jakie ma wymiary taki akumulator?

Reply to
Irokez

W dniu 22.04.2018 o 21:00, Irokez pisze:

bezprzewodowe które ja miałem - działały na jednym zestawie baterii miesiącami. w życiu myszki - czyli kilka lat, nie zwróciłbymi się akumulatorki i ładowarka. ale gdbym już miał kombinować, a myszka działała na 4 woltach, to do myszki wsadziłbym baterie ze starego telefonu, a ładował bym ją ładowarką za 1 usd z usb

ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 2018-04-22 o 16:48, Irokez pisze:

Gdy jakiś czas temu, coś ze 2 lata, rozglądałem się za takim sprzętem, to wyszło, że jest jedną z najlepszych. Ma w zasadzie wszystko co potrzebne. funkcje podstawowe plus: testowanie pojemności (ładowanie, a następnie sprawdzanie ile ogniwo faktycznie odda, podczas rozładowania, prądem 'standardowym"). "Świeżenie", poprzez kilkukrotne na~ i rozładowanie niemal "do dna", celem zniwelowania efektu pamięciowego. Lepsza wydała mi się wtedy jedynie everactive nc-3000 mająca dość tajemniczo brzmiącą funkcję testowania baterii (ogniw nie-ładowalnych). Nie jestem pewien, na czym ta funkcja miałaby polegać.

Ile teraz ten "plus" kosztuje? Tanie, chińskie ładowarki są już poniżej dychy!

Reply to
JaNus

W dniu 22.04.2018 o 21:15, ToMasz pisze:

Jest też szansa, że na akumulatorach, zwłaszcza tańsze myszki będą działały bardzo krótko lub wcale ze względu na niższe napięcie nominalne akumulatora (1,2 zamiast 1,5 V)

Reply to
Czarek

ok. 100 zł + przesyłka.

ps. a co sądzicie nt. ładowarek technoline i varta ?

Reply to
Grzegorz

aktualnie używam takiej myszy

Grzegorz

W dniu 22.04.2018 o 22:04, Grzegorz pisze:

Ta informacja nie jest mi (ani pewnie nikomu tutaj) do niczego potrzebna. Chyba, że masz takie hobby i wymieniasz się informacjami o tym kto jakie myszki posiada, to mogę ci podać trzy modele których używam ale jednak mi się nie chce ;-)

Dostałeś już chyba wszelkie możliwe informacje na temat wad i zalet używania akumulatorów/baterii w myszce oraz wiele o ładowarce o którą pytałeś, ale sam nie chcesz wyciągnąć żadnych wniosków.

Reply to
Czarek

W dniu 2018-04-22 o 21:34, Czarek pisze:

Mam logitecha M175 i wysysa aku do 0.9V, więc da się znaleźć myszki co dobrze współpracują z aku.

Reply to
Janusz

Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pbk48j$isp$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl... W dniu 2018-04-22 o 21:34, Czarek pisze:

Da, ale kolega ma taka, co wysysa aku do polowy. Co jest o tyle ciekawe, ze w NiMH nie ma jakiejs wyraznej roznicy napiecia - musi byc strasznie czula, jakies 1.15V

Ciekawe - tak wyszlo, czy jakis spisek z producentami baterii ?

W dniu 2018-04-23 o 11:57, J.F. pisze:

Pewnie projektant się nie przejmował i projektował pod baterie, a tam

1.1V to już prawie pusta, a w aku to hohooo. Miałem też stary aparat cyfrowy na dwie baterie i z nim też były cyrki, tak ssał że mało która bateria wyrabiała, kilka zdjęć i się wyłączał, akumlatorki zwykłe też niewiele lepsze były, a jak się go zostawiło to szybko się same rozładowywały więc przed zdjęciami trzeba było zawsze świeżo ładowane dawać, dopiero enelopy załatwiły sprawę. Co ciekawe mają znacznie mniejsze R i aparat potrafi wyssać je do końca nie wyłączając się jak bywało to w przypadku zwykłych aku czy baterii.
Reply to
Janusz

temat często poruszany na eevblog forum (głownie przez historię z batteriserem). W skrócie - 99% obecnie uzywanych urządzeń potrafi wycisnąć z baterii i akumulatorków prawie wszystko a reszta powinna byc wymieniona na nowe.

prawdopodobnie występuje tam chwilowy większy pobór prądu i wtedy w NiMH spada napięcie do poziomu w którym układ monitorujący baterie wykrywa to jako zbyt niskie niapięcie i się wyłącza.

c.

Reply to
cezar

Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5adcdbe9$0$31356$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2018-04-22 o 20:42, Grzegorz pisze:

W zasadzie to sie nazywa "myszka USB". Battery pack w laptopie :-)

Aczkolwiek niektorym do stacjonarnego komputera mogloby byc wygodniej myszke bezprzewodowa, niz sie bawic z kabelkami gdzies za biurkiem ...

Na oko w sam raz do myszki. Ale przeciez sa i mniejsze.

W dniu 2018-04-23 o 16:08, cezar pisze:

A mógłbyś w dwóch zdaniach napisać o co chodzi?

Reply to
Janusz

Chodziło o sens uzywania tego urzadzania:

to nakładka na baterię AA, z boost'em na poładzie która zawsze daje

1.5V na wyjsciu. Tworcy twierdzą że przedłuża czas działania praktycznie wszystkiego. W rzeczywistości, większość współczesnych urządzeń ma juz swoje boost convertery i potrafią rozładować baterię do 0.8-0.9V Producenci zamiescili w sieci duzo filmikow, pokazujących nieprawdziwe dane lub takie, które przedłużały życie jakis niszowych produktów.

Wyniki róznych testów tutaj:

c.

Reply to
cezar