ładowarka

witam

skad ładowarka wie że wsadziłem jej akumulatorki AAA a nie AA np. przy pojemności 700 mAh w obu przypadkach

i w związku z tym ładuje innym pradem

Reply to
tom

Gościu, co się zwie "tom" wysłał w kosmos takie rzeczy:

Moja ma taki sprytny myk: tego nie widać ale blaszki dociskające baterie od minusa przy AAA są mniej dociśnięte i stykają się z innym stykiem, a jak są AA to blaszki są mocno dociśnięte i stykają się z tym drugim stykiem. Zamotałem ale na pewno się domyślisz :-)

Reply to
szczupx

"tom" snipped-for-privacy@autograf.pl napisał:

mam dwie ładowarki: stara prymitywna-uniwersalna i procesorowa. Ta pierwsza ma tabliczkę z tabelką gdzie napisano, jak długo ładować określone aku ( ładują się przez diody LED, czyli pewnie w okolicach

20mA ). Procesorowa ma tak skonstruowane gniazda, że w dolne wchodzą tylko AAA, w górne AA - czyli dość prosty sposób rozpoznawania aku :-)

Bogdan

Reply to
BoDro

Użytkownik "tom" snipped-for-privacy@autograf.pl napisał w wiadomości news:bt9q7p$gr2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl... | witam | | skad ładowarka wie że wsadziłem jej akumulatorki AAA a nie AA np. przy | pojemności 700 mAh w obu przypadkach | | i w związku z tym ładuje innym pradem | | Prosze o odpowiedz czemu musi rozpoznawac czy to sa AA, czy AAA?

Reply to
Topman

nie musi po prostu rozpoznaje a ja byłem ciekaw w jaki sposób to robi

Reply to
tom

ok już myślałem że to jakieś czary

Reply to