Kupując UPS-a

W dniu 2018-07-31 o 10:47, Adam pisze:

Gdzieś ty widział listwy z filtrami LC? Bo ja zawsze tam widziałem tylko warystory a im prostokąt nie szkodzi.

Reply to
Janusz

Dnia Tue, 31 Jul 2018 14:37:11 +0200, sirapacz napisał(a):

Byl uzywany, to ostatnio to go chyba juz nie ma.

Ale skoro tak blyskawicznie sie nagrzewa, to po co mialby sie trzymac nagrzany ?

csb wlasnie wytrzymuja znacznie dluzej niz tanie chinole lub alarmowe (nawet terminalem mają mniejsze)

Nie najtańsze - nie dadzą rady w upsie (pół biedy jak to bateria akumulatorów).

Obecnie mam testowane akumulatory LAWUS lestara (sam lestar ma kilka linii takich samych rozmiatów akumulatorów!).

Reply to
sirapacz

W dniu 31.07.2018 o 20:58, sirapacz pisze:

Ciekawe, co jest w środku :-) Może coś takiego:

:-)

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2018-07-31 o 20:20, Janusz pisze:

Teraz nie pamiętam dokładnie. Coś w rodzaju Acara F5, APC SurgeArrest, Lestar LF-2005, Fideltronik LZR-08 - one powinny mieć LC.

Reply to
Adam

W dniu 2018-07-31 o 20:20, Janusz pisze:

acar 504WF acar s8 pro

/M

Reply to
Michał Baszyński

W dniu 30.07.2018 o 09:50, J.F. pisze: [...]

Jest sporo opcji, a choć oprogramowanie jest pisane przez debila to daje się poustawiać co trzeba. Problemem są także dane techniczne na stronie APC, wyraźnie pisane "na odwal". Dodajmy brak kompetencji w serwisie telefonicznym i wychodzi taki sobie obraz firmy. Ale trzeba przyznać cesarzowi co cesarskie, kiedy już się przebrnie przez ciemną dolinę na początku, to sprzęt działa. Tak po prostu: działa.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

W dniu 2018-08-01 o 21:07, Michał Baszyński pisze:

No tak ale to są(albo były) drogie listwy, w tanich tylko warystory :)

Reply to
Janusz