kupno Autotrax'a

Cześć, ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie ... gdzie można nabyć drogą kupna Autotrax'a? Na jego stronie można go nabyć za 95$, ale prawdę mówiąc nie mam żadnego doświadczenia z zakupami zza granicy i to przez internet, może jest jakiś dystrybutor tego programu w Polsce (pewnie to mrzonka:), ale ...). Dzięki za odpowied(ź/zi)

Zenek

Reply to
Zenek

Osoba podająca się za: Zenek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-12-19 22:30:

Rozumiem, że piszesz o programie Autotrax EDA??? Bo ten stary DOS-owy już od jakiegoś czasu jest darmowy ;-)

Reply to
badworm

A po co płacić, jak za darmo dają?

Jarek Andrzejewski

Ok, ale tam jest wersja trial, czyli mogę sie przez miesiąc pobawić (czyli nie zarobić), mnie chodzi o AutoTRAX'a, gdyż jest stosunkowo bardzo tani i rozbudowany, więc moje pytanie aktualizuję:)

Zenek

Reply to
Zenek

a czytałeś EULA? Wydaje mi się, że nie, bo nie napisałbyś tego. Podałem _dokładne_ odnośniki. Po prostu odwiedź te strony.

Reply to
Jarek Andrzejewski