Igła gramofonowa w W-wie - gdzie?

Witam!

Gdzie można kupić w Warszawie:

igłę Mf-105 do gramofonu FONICA Belt Drive Electronic Control GS-464 (igłę lub całą wkładkę)

Chodzi mi o zakup poza Allegro, a także poza giełdą na Wolumenie, bo tam mogę spróbować dopiero w sobotę.

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa

Wkładkę Mf-105 mam w tej chwili zainstalowaną (ze zużytą igłą niestety).

W opisie są jeszcze dopuszczone wkładki: MF-104 i MF-101 oraz ewentualnie MF-100 i MF-102.

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa

możesz wstawić inną. Ja dałem do mojego Fonomastera wkładkę Ortofona i chodziło pięknie, aż się silnik nie zatarł.

Waldek

Reply to
Waldemar

Dzięki za odpowiedź (i za tą dotyczącą MP3 w samochodzie też :-)

A gdzie taką można by w Warszawie kupić?

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa

nie wiem. W Warszawie byłem ostatnio w 1988 roku.

Waldek

Reply to
Waldemar

Dobre, ale drogie wkładki gramofonowe można kupić w sklepie Hi-Fi na ul Boya - budynek wzdłuż Waryńskiego, ale wjazd naprzeciw MacDonaldsa w Supersamie. Polskie wkładki lub igły na Wolumenie, w sklepie czynnym cały tydzień - "Bajon" -tel 6699930 i może w "Trójce" - 6699923 Wmak

Reply to
Wmak

Bardzo Ci dziękuję.

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa

wolumen, jest taka buda z czesciami zamiennymi do Video i magnetofonow, maja pasku, kolka, gumki i takie tam Glowne wejscie jakies 40-60m i w prawe 3 buda, jak znajdziesz mapke to ci zaznacze ktora to buda :)

Pozdrawiam.

Reply to
RusH

Dzięki. Mapka jest na stronie

ta buda jest czynna w tygodniu?

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa

30 albo 35, nie wiem, ale chyba w tygodniu zamknieta mozesz tez zapytac w 50

Pozdrawiam.

Reply to
RusH

Ewa snipped-for-privacy@ewa.com.pl> napisał(a):

To jest właśnie "Bajon", telefon podałem. Czynne cały tydzień, chociaż w poniedziałki mogą po ciężkiej niedzieli odpoczywać. Wmak

Reply to
Wmak

Jeszcze raz dziękuję. Czy wspomniana przez Ciebie Trójka, to boks w grupie boksy 2 .. 9 po drugiej stronie napisu "brak przejścia" ?

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa

Kiedys byly do dostania w sklepie na Okrzei, obok przystanku 162 i 178.

-- Pozdrawiam Jedrzej Molczyk gg: 387111

Jędrzej

Witam!

Wyjęłam igłę z korpusem z gramofonu (wyjęcie całej wkładki byłoby bardziej skomplikowane) i próbowałam dzisiaj kupić taką samą igłę. Dowiedziałam się, że:

- dotychczasowa igła jest wykrzywiona i stąd zakłócenia

- identycznej igły nie dostałam

- orinetacyjna cena igły lub całej wkładki waha się od 50 do 65 zł, (ceny dotyczą sklepów w Warszawie, w tym na Wolumenie). Jak już wspomniałam gramofon jak i miniwieża są pożyczone, każde od kogoś innego. W tej sytuacji badam możliwość naprawienia mojego starego gramofonu (niestety mono) i wykorzystania starego radia jako wzmacniacza. Jest duża szansa że to się uda niewielkim kosztem. Wtedy nie musiałabym się śpieszyć z przegrywaniem płyt, a sprzęt mógłby mi jeszcze przez jakiś czas służyć. Jeśli to się nie uda, to pozostanie mi kupić igłę/wkładkę do pożyczonego gramofonu.

Wszystkim, którzy zainteresowali się moim problemem i doradzali mi co zrobić, serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam Ewa

Reply to
Ewa