Kombatanckie wspomnienia

ACMM-033 napisało:

Tak sobie myślę, że gdyby to Radio miało obrotnego Dyrektora, to kto wie...

Jarek

W dniu 2013-11-11 21:44, ACMM-033 pisze:

£akomy k±sek dla kogo ? Wiem ¿e technika nadawcza wysokich mocy jest dosyæ konserwatywn± ( lampy i te sprawy ), mimo to jest to 40 letni sprzêt. Na filmie nie widaæ ani jednego miernika cyfrowego, same wychy³omierze. Jest szansa ¿e komu¶ siê to przyda w XXI wieku ?
--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Jedyny przypadek jaki kojarzê, w którym osoba odpowiedzialna (z firmy przeprowadzaj±cej "remont", a w wyniku zaniedbanie które doprowadzi³o do katastrofy) przed kamer± (ówczesny wywiad) przyzna³a siê do winy i powsta³ego zaniedbania.

--
Marek
Reply to

Pytanie

właściciel ?

Ciekawe czy byłaby szansa na zorganizowanie wycieczki po obiekcie, takiej z przewodnikiem, który mogłoby poopowiadać o urządzeniach itp. Oczywiście z zrzutką na przewodnika. Chyba byliby chętni?

Reply to
Marek

właściciel ?

Ciekawe na ile Orange wycenia obiekt.

Reply to
Marek

W dniu 2013-11-12 13:17, J.F pisze:

Nadajnik stoi bezczynnie od 22 lat i generuje koszty utrzymania. Kto się dziś połakomi na nadawanie na AMie ? Ala, mały drobiazg, trzeba maszt postawić.

O ile po tylu latach są sprawne i zdobędziesz materiały eksploatacyjne- na filmie który linkowałem, w 10:59 pokazany jest "monitor parametrów modulacji z funkcją zapisu na taśmie papierowej". Na moje oko to jest Bruel&Kjear, do którego nie można zdobyć już oryginalnego papieru i nabojów z atramentem ( wiem bo sam kombinowałem ).

Reply to
PeJot

Ja się podpinam :)

Reply to
Adam

Chyba trzeba będzie się z tego wyleczyć, przeczytaj forum na tej stronie co jf podlinkował. W skrócie nie da się bo właściciel (Orange) nie pozwala, m.in. z powodów bezpieczeństwa bo nikt nie wie co jeszcze tam działa a co nie, obłęd. Dla mnie hitem była reakcja jednego z przedstawicieli Orange: "co najwyższy na świecie maszt chcielibyście zobaczyć?". Rotfl.

Reply to
Marek

W dniu 2013-11-12 17:02, ACMM-033 pisze:

40 letnia mechanika, co niekoniecznie musi trzymać klasę po 20 latach bezczynności.
Reply to
PeJot

Niestety, w Orange siedzi pełno debilków. Niedawno był u mnie technik. Był dość "sztywny". Dopiero, jak okazało się w czasie rozmowy, że ja też pracowałem trochę na centrali (jeszcze Strowger), to zaczął być "normalny". Powiedział m.in., że normą jest, iż "starych", zasłużonych, doskonale znających się na swojej robocie (łącznie z technologiami cyfrowymi) ludzi zwalnia się, bo młodzi po studiach są tańsi :( A że taki nie odróżnia wybieraka od podbieraka ;) to już nikogo nie obchodzi.

Reply to
Adam

Do czego w Orange potrzebna jest wiedza czym one się różnią? :-)

Reply to
Marek

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@fakeemail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... ...

Powspominałbym - wstępnie się piszę.

Reply to
ACMM-033

W dniu 2013-11-12 19:08, ACMM-033 pisze:

Problem znaleźć kogoś kto potrafi to zrobić.

Reply to
PeJot