Re: Motor-generator besplatne energije?

Listam, pa ne nalazim osnovu principa. Sto taj stroj pretvara?

Re: Motor-generator besplatne energije?

Ljudsku naivnost u novac.
:)

//Marin

Re: Motor-generator besplatne energije?

U tome je genijalnost izuma, nije razumljiv prosječnom 'strujiću'!...LOLČINA

Re: Motor-generator besplatne energije?
Evo link na članak (prevedeno):
http://www.val.hr/index.php?option=com_content&view=article&id53%:motor-generator&catid22%:clanci&Itemid96%

Re: Motor-generator besplatne energije?

U kojem se ono razredu pocinje uciti kemija? U 7., cini mi se. Sjecam se da
sam ja prije pocetka godine prelistao udzbenik i nasao elektrolizu vode. I
tada dosao do genijalne ideje, da se roniocu umjesto boce s kisikom na ledja
stave baterije, i da se elektrolizom odvaja vodik od kisika. Kisik u usta, i
stvar rijesena.

Mislim da je ovaj princip savrsenog generatora jednako genijalan. Vjerojatno
ce autor shvatiti gdje je pogrijesio kad krene u srednju skolu.

Re: Motor-generator besplatne energije?

pa dovoljno bi bilo da shvati samo jednu napisanu rečenicu:
"Moramo napomenuti da motor daje VIŠE snage i energije nego što je uzima
inicijalizacijom iz izvora."

alkemija ponovo na djelu...
;-))

perpetum mobile... sveti gral svih izumitelja
;->>

Site Timeline