Kill Bill & Politechnika Śląsk

Mon, 4 Sep 2006 09:48:44 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

:-)

Ale podali klasę mierników, jeżeli więc założyć że legalizują mierniki przepisowo to błąd pomiaru wynika z klasy.

Reply to
BLE_Maciek

Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

O ile umieją się posługiwać przyrządem. Bo zastosowanie miernika innego niż TRMS przy pomiarze prądu odkształconego mija sie z celem, który miałby pokazać cokolwiek innego niż to co zamówił kupujący, żałosne.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Użytkownik "Waldemar" snipped-for-privacy@infocity.de napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@uni-berlin.de...

a w piątym punkcie 2 wiersz co pisze?? 18W... to nie moc?? :-)

Reply to
Jarek

Jarek schrieb:

podali moc świetlówek, a mierzyli prąd i napięcie, bo tak chciał klient. Czyli wykazali poprawę cos fi. Nie wiem, dlaczego nie wzięli jakiegoś trafka czy silnik z jeszcze bardziej rąbniętym cos fi, wynik byłby dużo lepszy.

Waldek

Reply to
Waldemar

Na oko to jest to standardowa tablica demonstracyjna tego cuda.

3 Sep 2006 14:42:56 -0700 jednostka biologiczna o nazwie "marcom" snipped-for-privacy@oho.com.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Co śmieszniejsze, jakaś firemka próbuje się tym podpierać:

Smaczek ze strony:

W momencie zaniku napięcia zasilacz komputera,TV, itd. nie pobiera energii z sieci, uzupełnia z w własnych "zasobów" (kondensatory filtrujące). Jednak licznik energii tego nie zauważa (sprytnie z punktu widzenia interesu elektrowni), tarcza jest na tyle bezwładna, że nie zwolni,choć w tym wypadku powinna rejestrując brak dopływu energii..."

:-)

BTW może faktycznie należałoby to np. do UOKiK zgłosić ?

Reply to
BLE_Maciek

Sprawdza LVD, EMC, naloza kare i sie skonczy :-)

Użytkownik "VSS" snipped-for-privacy@vss.pl napisał w wiadomości news:edf6bc$64j$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Panowie, Tak sobie czytam ta dyskusje, dochodze do wniosku - ze pokutuje w nas niestety "polska" mentalnosc. Niestety nie jestem lepszy :) Ale zapalila mi sie zarowka! (ciekawe czy 18W ? ) Taki kawal mi sie przypomnial:

Wiocha w USA Sasiadowi sie poszczescilo i ma 1000 sztuk bydla zamiast 500 jak ja. Wieczorny pacierz

- Panie Boze spraw zebym mial 2x wiecej bydla niz moj sasiad.

Wiocha w Polszcze. Sasiadowi sie poszczescilo i ma 5 krow zamiast jednej jak ja. Wieczorny pacierz

- Panie Boze spraw zeby mu te 4-y krowy zdechly !

Jest nisza w rynku, sa chetni by to kupic, masz rozum jestes inzynierem. Do dziela. Tak trzeba myslec, a nie a moze naslemy na nic UOKiK, zastanawiac sie jakie to glupie, co to za debil wymyslil. Panowie - lepiej byc bogatym i zdrowym niz biednym i chorym - to ogolnie znana prawda. My polscy inzynierowie mamy ogromne doswiadczenie, potencjal, inteligencje - ale boimy sie prostych rozwiazan, odrobiny ryzyka i czesto brakuje takiej iskry. Tego czegos.

milego dnia zycze

Reply to
Pelos

Dnia Tue, 5 Sep 2006 08:50:09 +0200, Pelos napisał(a):

<ciach>

Czyżbyś nie odróżniał złodziejstwa od uczciwego interesu?

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Pelosie, ale to nie jest nisza na rynku tylko ordynarne oszustwo. Ja to wiem, ty to wiesz, nabywcy nie wiedza.

A potem kupujesz np znakomity filtr do wody, swietne opony czy samochod z przebiegiem 50kkm - bo tez jest luka na rynku ..

Wczoraj byl program o jakiejs spoldzielni, w ktorej prezes najpierw sprzedawal mieszkania po 2500zl/m, a jak juz staly to oglosil doplate do 4000zl/m. I jest dumny ze wybudowal cale osiedle .. tez odkryl luke na rynku :-)

Iskry? A może jednak sumienia? To nie jest znalezienie niszy, tylko jawne oszustwo, wyczerpujące znamiona przestępstwa opisanego w art.

286 par. 1 kodeksu karnego.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

e...tam oszustwo W ofercie i kwicie pomiarowym jest prawda. To, ze ktoś nie rozróżnia szczegółów (nie odróżnia prądu od mocy czynnej i nie wie za co płaci), to jego wolny wybór Każda reklama to kłamstwo mniejsze lub większe.

Chciwy na mniejsze rachunki powinien dokładnie sprawdzać co kupuje Brylują w "oszustwach" sieci komórkowe GSM Bez wnikliwej analizy taryf nie sposób od razu powiedzieć, które taryfa tańsza. Porównawcze www też wszystkiego nie uwzględniają. Najlepsze są prepaidy za grosze. "zapłać 5 złotych będziesz miał rozmowy za pół ceny" (zapominają wielkimi literami napisać, że tylko 20minut i we własnej sieci) "Tak to tylko w Erze" :-) Czy Bill Gates z Microsoft i jego system operacyjny Windows to gniot jakich mało ? Od ćwierć wieku poprawiane, ale jako tako działa i nie specjalnie ma konkurencję wśród mas.

Gówno prawda a nie prawda. Oferta obiecuje zmniejszenie rachunku za energię. I to jest kłamstwo.

Sprawdź brzmienie tego przepisu.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Czepiając się można powiedzieć, że obniży rachunek za prąd w fabryce płacącej za moc bierną. W domu mieszkalnym nie, chyba, że ktoś ma lekko felerny licznik i on jakiś grosz wskaże mniej

Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od

6 miesięcy do lat 8.

Pod ten paragraf podlegałyby prawie wszystkie reklamy, ze szczególnym naciskiem na występujących w telewizorze polityków. Wszystkich "omijaczy prawdy" do pierdla ! Kto za ?

Sun, 3 Sep 2006 20:21:28 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "VSS" snipped-for-privacy@vss.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jak widać, oszustów oraz naiwnych nie brakuje:

:-(

Reply to
BLE_Maciek